dimecres, 20 de gener del 2016

Szczudlo & Staples

Bona tarda, sectaris pimposos!

Avui dediquem l'entrada setmanal a dos artistes com la copa d'un treefolk. Un d'ells, Tony Szczudlo, no va il·lustrar moltes cartes jugables a Eternal, i és una pena, per que tant el seu estil com la seva signatura són molt guapos. Vegem-ho:


Això és un Artist Print de Spike Tiller que el sr. Szczudlo va afegir amablement a les cartes signades:


...i la de baix a la dreta és un Artist Proof de Possessed Portal. Ah, quins temps, quan el Portal es jugava a Cerebral Assassin!




L'altre artista, Greg Staples, ha il·lustrat segons magiccards.info ni més ni menys que 264 cartes, o sigui que alguna cosa interessant ha fet:

 

La barbaritat de cartes que ha pintat aquest home, combinat amb que es un dels artistes difícils de trobar (com la majoria de britànics, m'agradaria saber per què), fa que hi hagi moltíssima cosa a ensenyar!



Aquí teniu també els Reejerey FNM. Segueixo pensant que el dibuix de Tom Baxa és molt més guapo que el de Staples.




No, no tinc cap intenció de buscar els Hymn de Susan Van Camp ni els del pobre Quinton Hoover. Amb aquests 12 em conformo (i m'agraden més els de la Liz Danforth que els foil, la veritat).






Com veieu, gràcies a aquest enviament he ampliat i complertat uns quants playsets i parelles que tenia penjades. Per fi tinc el playset de Gaddocks! No, per suposat que no els jugaré mai a la vida, si us plau, quin puto bitxarraco més repugnant!




Sabreu perdonar la qualitat de la foto dels Simulacrums; l'he haguda de fer ara mateix, pensava que ja estava però o se'm va oblidar fer-la o la vaig esborrar amb aquests putos munyons que tinc per mans.

I per avui ja estem. La setmana que ve tocaria Pimp my Deck de Legacy, però estic esperant una carta que m'ha d'arribar un dia d'aquests dels USA i sense aquesta carta no puc fer el Pimp my Deck. Si no arriba, seguirem amb les cartes verdes de la col·lecció.

Així doncs, fins dimecres que ve. Bona setmana i keep it pimp!

1 comentari:

  1. Doncs em mola molt la foto dels simulacrums! cadascú amb un efecte diferent.

    Si els gaddocks no els vols ja me'ls quedo jo :p No els he jugat mai però em possen molt

    ResponElimina