dimecres, 4 de maig del 2016

Riche, Scott, Zug

Hola cholistes del mal,

Avui, després d'uns quants mesos, torna a tocar entrada de novetats! Del títol de l'entrada podreu deduir que gran part de les fotos d'avui són cartes de Darrel Riche, Dan Scott i Marz Zug, però com és habitual, començarem amb coses que no hi tenen res a veure, com aquest Karma de Beta tan maco que em van regalar fa unes setmanes:


O aquest Energy Field d'en John Matson, al qual algun dels signature hunters de Barcelona li va enviar cartes i vaig aprofitar l'ocasió. De pas em vaig endur les tres Artist Proof de sota:



A continuació, aquí tenim els tres Gifts Ungiven que necessitava per pimpejar la Supremacy de Vintage. Dos (els alterats; sí sí, mireu bé els dos de dalt!) ja els tenia anteriorment, el tercer el vaig aconseguir in extremis.


Aquí tenim un playset d'Eidolons per la Burn; sembla que el Cyril està deconstruïnt la seva signatura habitual. No és que em queixi, en realitat aquesta versió m'agrada molt.


I per acabar amb les coses que no tenen res a veure amb el títol de l'entrada, aquests dos Loxodon Smiter signats pel gran Ryan Barger. De fet, la darrera foto de l'entrada d'avui tampoc té res a veure amb el títol de l'entrada, però és prou tonyinosa per merèixer estar a part de les altres.


I ara sí, comencem amb els tres artistes principals d'avui!



Amb aquests Desperate Rituals, ja tinc la Belcher de Legacy gairebé fully signed. I si donem per bons els pobres Simian signats pel darrera, fully signed del tot.



Quan van des-restringir el Black Vise a Legacy, vaig decidir que hauria de tenir un playset foil per si de cas. I ja que estava, vaig juntar quatre tonteries més i les vaig enviar al bo del Dan Scott:



...això prometo que jo no ho vaig enviar, m'ho va afegir ell en plan de bon rotllo. Jo quan miro aquesta carta no sé què pensar. O sí.


Això algun dia algú trobarà la forma de fer-ho funcionar. Aquell dia, allà estaré jo amb el playset signat.


I cada cop que faig un enviament al Dan, li afegeixo un altre Firemind's Foresight. Ja van tres. Dubto que arribi al playset, però vagi vostè a saber.


I aquí tenim els 8 Black Vise, els de Beta i els del From the Vault. No ens enganyem, els de Beta són com mil milions de vegades més guapos.

I després de deu o onze mesos d'espera (és a dir, el temps habitual), el Mark Zug es va decidir a retornar-me això:


Amb la qual cosa ja en tinc tres de cada d'aquests:



I li vaig sablejar al Joaquín aquesta Bureaucracy, per que sí:


I per avui ja estem de signatures! Però no de fotos, ja que fa unes setmanes em van fer una oferta que no vaig poder refusar:


No sé què devia opinar jo de les FoW foil abans de tenir-les. Ara que les tinc, puc dir sense manies que m'encanten. El següent pas serà localitzar a Matt Stewart per que me les signi.

I ara sí, per avui ja estem. La setmana que ve, el deck to crazy amb el que vaig fer Top 8 a la final de la Lliga Catalana de Vintage el passat gener. No us el perdeu que és molt maco!

Fins llavors, que Yawgmoth's ens agafi confessats a tots i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada