dimecres, 18 de maig del 2016

My Collection: Multicolor 3

Bona tarda, sàtrapes del pimp!

Avui acabem amb les cartes colored de la col·lecció! Aquí teniu el darrer bloc de cartes multicolors signades de les que sóc feliç posseïdor:





El Research // Development aquest és la típica carta que no tinc ni idea de per què dec tenir.



Els Shambling són els dragadors més fluixos de la meva estimada Manaless Dredge. Algun dia la tornaré a treure a passejar. O no.


I aquests Shardless ja s'han quedat obsolets, però entre la morterada que costen els foils, que trobar a Izzy no és precisament trivial i que a més té una signatura no especialment maca, em quedo amb aquests, gràcies. A part que, com no sigui per jugar Hypergenesis, ja em direu per què vull jo tenir Shardless de qualsevol tipus.


Puc assegurar que reanimar això de torn 1 on the play és francament divertit. Ara tens mà, ara ja no en tens.




El DiTerlizzi va canviant de signatura una mica at random; no sé si aquesta és la darrera versió o si ha revertit a una de les anteriors. De totes formes, aquesta a mi m'agrada!



Crec que els Tezzeret i/o les Foundries les han desbanejat fa poc a Modern, però com jo de Modern ni n'entenc ni m'importa, no ho sé segur.






Els dos Tear de baix no estan signats, coses d'enviar les cartes protegides amb mitja Perfect Size. Algun dia hauré de buscar aquest pollastre i que em signi les meitats que falten.



Això és cremíssima per All Spells. Llàstima que em falti signar tantes altres cartes imprescindibles pel deck (Summoner's Pact i Azami, sobre tot).



I amb aquests dos tokens de Spirit signats a sac per Larry Mac Dougall, donem per acabada l'entrada d'avui! Ara mateix no tinc ni idea de què penjaré la propera setmana; segueixen sense arribar-me dues cartes imprescindibles del Pimp my Deck de Legacy que tinc pendent. Si no m'arriben, suposo que inauguraré un nou projecte.

Ho veiem la setmana que ve. Fins llavors, you'll never walk alone. Keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada