dimecres, 11 de maig del 2016

Pimp my Deck: Academy Belcher

Bona tarda, simpatitzants del pimp!

Avui, per fi, torna a tocar un deck de Vintage maco, és a dir, de combo! Aquí teniu la fantàstica Academy Belcher amb la que vaig fer un meritori (modèstia a part) Top 8 a la final de la Lliga Catalana de Vintage de 2015. Jo la vaig jugar fully signed, tot i que a la versió que penjo avui li falten 4 cartes:

 
 

Un deck amb el que tant pots fer 1-5 (on la ronda guanyada és el bye) com Top 8, tot i que ara mateix no sé si seria la millor elecció per anar a guanyar un torneig, amb tants Missteps, Flusters i basures d'aquestes infestant el metagame. En fi, vegem-lo en detall, que té unes quantes cartes molt difícils de veure signades:


Quan vaig fer aquesta foto em vaig adonar que el catxondo del Vohwinkel m'ha signat tres Expedition Map a la il·lustració i la quarta al text box. Ja té pilotes la cosa.





Aquí estan les quatre cartes que vaig jugar signades i que en certa manera podríem dir que he downgradejat. Paciència, ja les signarem un dia o un altre.




...al final, jugar aquest deck és una excusa per treure a passejar simultàniament els Monoliths, les Probe, els Pact of Negation i els Charbelchers signats (i les FoW foil!). Sé que ho dic sempre, però aquest deck és una meravella, estèticament parlant al menys. I ara passem al sideboard:


I ja està. Real men play combo colorless combo!

Avui ja veieu que no hi havia gaire literatura. Ni falta que feia. Per la setmana que ve, suposo que acabarem amb les cartes multicolors de la col·lecció, que ja fa unes setmanes que ho tinc penjat i no crec que m'arribin prou cartes noves per fer una entrada de novetats.

La setmana que vé ho sabrem. Fins llavors, que combeu sempre de torn 1 amb FoW i Pact backup i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada