dimecres, 19 d’octubre del 2016

My Collection: Artifacts 6

Bona nit, pimperos i pimperes (que segur que heu d'existir a algun lloc del món!)

Avui seguim amb els artefactes de la col·lecció! Ja sabeu com va, o sigui que no m'allargo més, que avui (com sempre) vaig mega-tard:


Això es feia servir de side contra Oath, fa la tira d'anys. La signatura del Tony Szczudlo és espectacular, a part d'això.


Aquí teniu un dels meus playsets favorits, les Spheres of Resistance signades pel tristament desaparegut Doug Chaffee. No m'ho he passat bé jugant amb aquestes boles, no!


La relació entre com és de xungo contactar amb el Daniel Ljunggren i com de xunga és la seva signatura és lamentable.


Els dos Staffs de la dreta me'ls va signar per error Todd Lockwood en algun random GP. Les altres quatre estan signades per l'artista que tocava. Molt elegant també la signatura d'en Ben Thompson, per cert.



La típica història: Primer em vaig pillar els Hellkites de pre-release, donat que trobar a James Paick era impossible i a Jaime Jones, bastant factible. Llavors va aparèixer en Paick i ara tinc vuit Hellkites. Si voleu els quatre d'en Jones, en podem parlar.



Un altre que ja no està entre nosaltres. Molt bona la carta per Old School (però compte, que allà encara hi ha mana burn!)



I ara comencem amb tota l'estesa d'espases:






A continuació, el tercer playset il·lustrat per un artista que ja ens ha deixat, i al qual també li tinc molt carinyo:



El foil de les Thorns és dels més espectaculars que jo he vist mai. I la signatura del Lukacs, una passada de guapa. I amb aquests cartrons he guanyat una LCL. Amor pur, vaja.



I amb aquestes Stones, que demostren que mai s'és prou friki, donem per finiquitada l'entrada d'avui. La setmana que ve, un deck de combo de Vintage la mar de tremendo (a no ser que m'arribi per sorpresa la darrera carta que espero per fer un Old School maquíssim).

Fins llavors, que els pairings us siguin tan favorables com al Real Madrid (no més, que és impossible) i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada