dimecres, 12 d’octubre del 2016

Pimp my Deck: Lands

Bona i plujosa tarda, dames (heh heh) i cavallers!

Avui que no hi ha res a celebrar, us presento un Pimp my Deck que portava mesos esperant poder ensenyar-vos i que per fi he pogut deixar relativament presentable. Amb tots vosaltres, la Lands amb la que l'Oscar Basart va fer top 8 a la Lliga Catalana de Legacy de novembre de l'any passat (que mira que ha plogut, però que hi farem):

 
 

Un deck ple de cartes francament difícils d'aconseguir signades (o sense signar, de fet!). Vegem-lo en detall i amb comentaris quan procedeixi:


Aquí no procediria comentar res, però ho faré igualment: Aconseguir comprar els Dark Depths al preu aberrant al que estan, i signar-los després, ha estat un puto dolor. Sort que la versió del Basart només en jugava tres, que si no, aquest Pimp my Deck el publica Rita la Cantaora.


Ídem amb els Groves, amb l'agravant que David Hudnut és un dels artistes ultra-difícils; tant que, la veritat sigui dita, ni he intentat fer-me'ls signar. Hi ha la versió del Cliff Childs del From the Vault: Realms, però seria com fer trampa.


Veureu que per aquest deck he escollit les versions més old-timed de les cartes (Forest, Maze of Ith, Glacial Chasm, etc). M'ha semblat adequat pel deck, ja que està farcit de cartes antigues.


També s'ha de dir que aquests playsets de Wastelands i Rishadan foil signed no es veuen cada dia. Modèstia a part.


I sí, sé que els Mox Diamonds estan signats de forma altament diferent, i que de fet tinc el playset foil signed del Volkan Baga totalment homogeni, però si faig el deck old school ha de ser tot old school. La coherència és essencial en aquests temes, camarades!


Els Centaur Vinecrasher no existeixen en foil, i el tal Robbie Trevino no es va dignar a contestar-me quan vaig contactar amb ell, o sigui que així s'han quedat. Suposo que el tal Trevino deu ser un tio súper-important o alguna cosa així.


Andrew Goldhawk és un altre d'aquests artistes als que no es troba fàcilment. I no, els Gamble no podien ser d'Eternal Masters per que el deck és del passat novembre, quan EM encara no havia sortit a la venda (sí, tinc els Gamble d'EM foils, com sabrà qualsevol que em veiés estampar-me 1-5 el passat dissabte a la lliga de Legacy. Signats no, però ho intentaré resoldre en breu).


És curiós que no tingui les Exploration foil signed, sobre tot per que pel GP de Barcelona d'aquest any vaig arribar a conèixer personalment al Florian de Gesincourt, un francés la mar d'agradable. En fi, com he dit mil vegades i diré mil vegades més, el meu pressupost ha resultat no ser infinit!


I això és el sideboard, amb aquest playset d'Spheres of Resistance tan maco (entre altres cartes igual d'agradables, com els Chokes o els Chalices).

I per aquest dimecres ja estem. La setmana que ve seguiré amb els artefactes de la col·lecció, que ja fa uns dies que els tinc parats. Entre tant, que seguiu sense celebrar res en concret el dia d'avui i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada