dimecres, 2 de novembre del 2016

My Collection: Artifacts 7

Molt bona tarda, amigues (heh) i amics del pimp!

Avui, per fi, acabem amb la sèrie sobre artefactes! Aquí teniu el darrer bloc de catxarros de la meva col·lecció:






Una Trini foil signed no es veu cada dia!



Objectivament (si és que això existeix), el dibuix del Triskelion de Mirrodin és molt més maco que la cafetera d'Antiquities, però si no us agrada més la cafetera és que no teniu ànima.


Ah, les Uba Mask, com em vaig divertir amb elles, els Bazaars i els Welders fa la pila d'anys!


I qui m'havia de dir que la única lliga de Legacy que he guanyat (i que guanyaré) a la meva vida seria portant aquests dos Jittes al maindeck!



Aquest és un dels casos en els que ni foil, ni signed, ni mandangues: la Voltaic Key d'Urza's Saga és mil milions de vegades millor que la de Magic dos-mil-ni-se-sap. Tant el dibuix com la signatura d'en Higgenbotham són totalment espectaculars. A més, quin catxo cognom, Higgenbotham (tot i que Vohwinkel tampoc es queda enrere)!



Un dels meus bitxotes favorits, els Wurmcoil; per il·lustració, habilitats, signatura i per que sí.


I el Zuran Orb d'Ice Age de dalt d'aquesta foto és molt especial: és la meva primera carta signada, aconseguida a l'any 1995 al mercat de Sant Antoni, quan necessitava un Zuran Orb per algun frikideck i me'n van vendre un de guixat. Anys després, quan ja m'havia picat la mosca del pimp, vaig recordar que encara el tenia en alguna random carta de sabates i aquí està avui. Ja, i a vosaltres què hòsties us importa.

I ara comencem amb els tokens:






Els dos sketches de Wurm els va fer en Raymond Swanland a no sé quin Grand Prix. Són macos com ells sols, també.

I amb això acabem per avui! La propera setmana, si no hi ha sorpreses, tindrem un deck de Legacy d'aquests que m'agraden a mi i a poca gent més. First turn kill, no fa falta skill! Fins llavors, porteu-vos moderadament bé i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada