dimecres, 30 de novembre del 2016

My Collection: Lands 1

Molt bona tarda, pimpaires del mal!

Tanquem el mes de novembre amb la primera entrada dedicada a les terres de la col·lecció! No us avorriré un altre cop amb minúcies com les duals de Beta o les fetchlands, que ja us vaig mostrar aquí. Anem a veure la resta:




Estaria bé tenir també les Expedition, i més tenint en compte que la signatura de Howard Lyon és molt guapa, però la pasta no dona per tant!


No pregunteu per què el "Bye!" en un dels Rings, jo ja el vaig pillar així. L'amic John Avon té un sentit de l'humor bastant peculiar, per dir alguna cosa.


La signatura de Heather Hudson (al menys aquesta, que ha tingut diverses versions al llarg del temps) és la mar d'elegant, també.


Aquestes són les úniques painlands (es diuen així aquestes?) que tinc signades. Tinc el playset de Karplusan Forest de setena, però mai he intentat contactar amb Scott Bailey (que és l'il·lustrador dels cartrons en qüestió).




Aquí teniu el que us deia de la signatura d'en Howard Lyon. Molt guapa.






Es veu que, gràcies a Old School, les City of Brass d'Arabian ara valen una morterada. Estem tots bojos (bé, jo no).


No, no tinc les foil. Si me les regaleu seran molt benvingudes.


Les Cloudpost estan entre les meves terres favorites, i en foil són espectaculars. A veure si jugo alguna baralla on hi càpiguen, algun dia.


I ja està tot per avui! La setmana que ve, per desgràcia, no hi haurà actualització, però per compensar, en un parell de setmanes penjaré un deck d'Old School tan absolutament maco que farà plorar al nen Jesús. Paraula!

Entre tant, que la vostra mà inicial tingui el número necessari de terres i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada