dimecres, 16 de novembre del 2016

My Collection: Colorless

Bona i incolora tarda, amigues i amics del pimp!

Avui, seguint amb els cartrons signats de la meva modesta col·lecció, toquen les cartes colorless! O sigui que veurem una gran quantitat de les millors criatures (els Eldrazi) i el millor símbol de manà (el rombito) mai creats. Comencem!


Una de les cartes colorless més antigues, i de les més gustoses de jugar de side a la MUD de Legacy que feia furor abans de l'arribada massiva dels nostres tentaculats amics!


Això hauria d'entrar a alguna Eldrazi Post, però no tinc temps de fer experiments actualment, o sigui que seguiran a la carpeta a on estan des que me'ls vaig fer signar al GP Barcelona.



Aquests amigatxos ja han sortit unes quantes vegades, però són massa macos per no ensenyar-los de tant en tant. I més ara que ja no els jugo tan sovint!






Això dels quatre Smashers signats cadascun en un color diferent cada cop m'agrada més, la veritat. No sé si m'hauria de preocupar.



L'amic Svetlin cada cop fa una signatura més elegant. Mira que són lletjos els meus Preordain, els Toxic Deluge ja es van arreglant i aquests TKS són una meravella de guapos!


I parlant de signatures guapes, si us plau, poseu-vos dempeus quan aparegui una signatura de Raymond Swanland!



Jason Felix té una pila de cartes colorless il·lustrades; a les que han aparegut avui s'hauria de sumar els Eldrazi Obligator, per exemple. Ja, i què.




Ojo a aquests tokens de Manifest tre-men-dís-sims que va pintar el catxondo de rk post. També hi ha un tapet i fundes amb aquest dibuix del Brillant Camarada; si algun dia m'heu de fer un regal, ja sabeu què pot ser!



I amb aquests tokens de Spirit, que després de tanta carta moderna semblen Old School i tot, ho deixem per avui. La propera setmana, un deck de Vintage de l'antigor la mar de curiós, amb Workshops i cartes blaves.

Entre tant, que la vostra mà inicial tingui Eldrazi Temples, Eye of Ugins, Mimics i TKSs a mansalva i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada