dimecres, 14 de desembre del 2016

Old School Pimp: Stasis Control

Bona tarda, fans del pimp!

Avui tenim una entrada la mar de maca! Per celebrar que al 2017 posem en marxa la Lliga Catalana d'Old School (stay tuned!), us presento la divertidíssima (al menys per qui la juga) Stasis Control amb la que vaig jugar el darrer torneig benèfic Ayudar Jugando, amb la que vaig guanyar 3 rondes, perdre'n 2 i empatar-ne una, o sigui que no és tan bunyol com sembla! Vaig agafar el decklist d'aquest article d'eternalcentral, en el qual trobem aquesta fantàstica foto, amb Marty the dog com a guest star:


I que jo vaig decidir adaptar en versió betasigned i amb Otto el peluix:


I que aquí teniu en major detall:

 
 

I ara vegem-la per fragments, com és habitual (a aquestes alçades ja ni comento que el deck és una meravella estètica absoluta):




La Fellwar stone i un Kismet que hi ha més avall són les úniques cartes no signades del maindeck. Ara sé que per Barcelona corre alguna Fellwar signada, només em cal reunir una quantitat obscena de pasta per temptar al seu propietari!



Aquests Counterspells els vaig comprar a cegues a MKM i estaven comentats com "slightly altered". Ja, són espantosos. I això que aquests dos són els més discrets del playset!




Tremendo barallonac, sí senyor. I ara vegem el sideboard (i els que coneixeu el meu pool ja veureu que hi ha una petita trampa en aquesta foto) (i si coneixeu tant el meu pool, si em permeteu que ho digui, esteu bastant malalts):


I per avui ja estem. La setmana que ve, seguint amb la programació habitual, us ensenyaré unes quantes terres més de la col·lecció. Fins llavors, que pogueu jugar Juzáms i Serendibs i keep it pimp!

1 comentari: