dimecres, 28 de desembre del 2016

Pimp my History: Show and Tendrils (Legacy, 2012)

Bona tarda, pimpollos i pimpolles!

Aquesta és la darrera entrada d'aquest 2016 tan espantós que hem tingut! Un any tan absurd que m'ha permès guanyar una Lliga Catalana de Legacy amb un deck 100% no pimp i no meu. Amb això queda tot dit! Però no estem aquí per parlar de desgràcies, si no per veure fotos de baralles tremendes. Així que amb tots vosaltres, un engendre bastant curiós amb el que l'Iñaki Puigdollers va fer Top 8 a la LCL d'agost de 2012:


En efecte, és una barreja impia entre Storm i Show and Tell. La veritat és que és un decklist que em té bastant intrigat i que no he tornat a veure enlloc més. En fi, el cas és que el tinc fully signed i que aquí el teniu en més detall:
 








I aquí està el sideboard:
 

I amb això ja estem per avui i per aquest any (ja veieu que no tenia gaires coses a comentar, a part del fet que el deck m'agrada molt). La propera setmana comencem el sisè any de Super Secret Tech amb unes quantes terres més de la col·lecció. Ojo que n'hi ha unes quantes de moooooolt maques!

Fins llavors, que les vostres mans inicials tinguin show i tocino de torn 1, bon any nou i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada