dijous, 30 de juny del 2011

Deck: Legacy ANT

Doncs aquí està la Nauseam amb la que vaig fer 3-1 dijous passat a inGenio:

Terres:


Artefactes malignes:


Acceleradors (si us plau, fixeu-vos en la signatura de la Rebecca Guay sobre els 4 Dark Rituals):


Protecció:



Cantrips signats:


Cantrips no signats (de moment. Qui sap si l'Svetlin Velinov em contestarà un correu que li vaig enviar fa un parell de dies. O si aconseguiré la forma de contactar amb Chippy):



Tutors i win conditions:


Sideboard:




Si demà hi hagués torneig (que no, però gairebé) i hagués de jugar aquest deck, li faria un parell de petits canvis; a part d'aquests detalls, el deck tira i és divertit com ell sol.


Aquests darrers dies he rebut unes quantes cosetes més, però encara no he fet les fotos de rigor. A veure trobo temps els propers dies. Keep it pimp!

2 comentaris:

  1. Crec que vaig ser l'últim amb qui vas jugar aquell dijous, i qui es va enamorar dels teus Dark Rituals! (els hi vaig fer foto i tot, hahah)

    Mai n'he vist un coleccionista tan heavy com tu, molt bon blog! :)

    ResponElimina
  2. Ei Rafa!
    Sí, me'n recordo :) M'alegro que t'agradi el blog, ens veiem als tornejos!

    ResponElimina