dijous, 23 de juny del 2011

Una carta més de Beta... i el dia de la marmota

Comencem pel principi: Aquests dies m'ha arribat un playset de Reverent Silences, que si no passa res estrany tornaran a creuar l'Atlàntic en uns dies, i un playset de Lotus Petal foil del FTV: Exiled signats per April Lee:


Amb aquests 4, ja tinc 9 Lotus Petal pimp: 4 signats de Tempest, 4 signats del FTV:E i un FTV:E signed+altered. Sense comptar els 4 foil no signats del From the Vault, que ja estan a la carpeta de vendes. Vegem els 9 magnífics:


Recordeu la foto dels 5 Tabernacles? Doncs ja està obsoleta:


Un altre Tabernacle signat que corria per eBay. No em vaig poder resistir. Ningú vol Tabernacles mint non-signed? Me'ls treuen de les mans!

I per acabar, la 217a carta de Beta signada, uns humils Mons's Goblin Raiders. Ja va quedant menys.



I ahir per la tarda vaig ajuntar els Duress foil signed, els LEDs signed, els Petals foil signed i la resta de mandanga betafoilsigned que ja tenia i vaig anar-me'n a inGenio a jugar un miniLegacy amb ANT. No va anar malament del tot, 3-1 en quatre rondes i la que vaig perdre la vaig regalar. En tot cas vaig quedar sisè de vint-i-pico, em vaig endur 3 euracos en material de tenda i vaig treure la tonyina a passejar. Un dia d'aquests del pont penjaré les fotos del deck, que valen la pena. Stay tuned!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada