dijous, 16 de juny del 2011

Wänerstrand, duals, foils i més mandanga

Dissabte passat va haver torneig de la LCV a Vilanova del Camí. Una desafortunada combinació de factors, entre els quals podria comentar el fet que sóc un random, que el DCI Reporter em té més mania que el professor d'Història que tenia a BUP, i una mecànica bastant desagradable del bloc de Ravnica (i aprofito aquí per saludar cordialment al esbirro de Wizards al qual se li va acudir inventar el Dredge, a ell i a la seva mare, si és que sap qui és), em va deixar fora del Top 8 quan anava 3-1-0 faltant dues rondes. Llavors em va tocar jugar contra Dredge i Dredge i me'n vaig anar rabiant a casa. En fi.

En tot cas, la setmana ha estat extremadament fructífera pel que respecta a pimp. Vegem-ho:

Per obrir boca, aquí tenim unes Blight Mamba i uns Ichorclaw Myr foil tots macos ells:


A continuació, i encara dins de l'apartat foil, aquí tenim un playset de Gitaxian Probes amb les que entaularé una gran amistat, un parell de Surgical Extractions i tres Dazes, que ja començo a tenir edat per tenir-los. El tema de jugar-los ja serà una altra cosa.



Ventilat el tema de les cartes brillants, passem a les antiguitats. El mateix dia de Vilanova, li vaig pillar al Filippo un Forest de Beta signed, que passa a ser la meva 213a carta signada de tan venerable col·lecció. A part d'això, avui mateix m'han arribat, entre altres caramels, unes quantes Snow-Covered Mountain d'Ice Age signades pel Tom Wänerstrand:


Parlant de temes més seriosos, aquí tenim un playset de Sylvan Libraries signades per Harold McNeill que també m'acaben d'arribar, i tres Diminishing Returns signats per L.A. Williams:



I ara parlem de the real tuna: Vet ací un playset de Lion's Eye Diamonds, signats per Margaret Organ-Kean al GP Seattle 2005, que vaig rebre abans-d'ahir i dels quals ja estic perdudament enamorat, encara que un d'ells té un petit plec al racço superior esquerre:



I la joia de la setmana: Les 3 cartes de Beta il·lustrades pel Tom Wänerstrand (sí, el mateix de les Snow-Covered Mountains), cartes 214, 215 i 216 de la meva cole Beta Signed, i una Tundra, una Tropical i un Bayou signats pel Jesper Myrfors, amb els quals el número de duals de Beta signades de les que sóc feliç posseidor ha pujat a 36. Ja només em faltaran una Scrubland, una Tundra, una Tropi i un Bayou per fer un 40/40.



I això és tot per avui. Encara tinc alguna coseta pendent d'arribar, a part d'un parell de capritxos que tinc controlats a eBay, o sigui que seguiu connectats.


Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada