dijous, 20 de desembre del 2012

GP: Lisboa


Hola xavals,

Aquí teniu, pel vostre gaudi visual, el resultat d'una de les coses més frikis que he fet a la meva vida, a saber, fer un viatge d'un sol dia a Lisboa per anar a fer cua al GP per que els senyors Johannes Voss i Igor Kieryluk em signéssin uns quants cartrons. Comencem per les cartes del Hannes Voss, un tio la mar d'agradable, per cert:


Vegem-les més de prop. Per cert, aquestes Thalias són les primeres cartes que el Johannes Voss signa en un GP:






I una làmina que del Blood Artist que li vaig comprar (després de fer-li signar unes 70 cartes, era el mínim que podia fer). Per cert, en la carta gairebé no es veu el detall de la noia penjada al fons de l'escena. Molt cafre la il·lustració, sóc superfan:


I ara passem a la tonyina del Igor Kieryluk, que sincerament no és un tio tan simpàtic com el bo del Hannes:


En el debat sobre si la signatura d'aquest home mola o no, jo em posiciono clarament en la banda dels que opinem que mola molt. Sí, és un puto gargot, però un gargot amb classe. Vegem els detalls del botí obtingut:






I la làmina que li vaig comprar també, però que era massa grossa per la bossa on la vaig guardar i que es va arrugar una mica:


Griselbrand, el MVP de 2012 en la meva opinió.

I per avui ja ho tenim tot, ara tinc unes quantes cartes d'un altre artista molt difícil, alguna rarity i en unes setmanes i amb una mica de sort tindrem algunes autèntiques joies.

Keep calm and play pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada