dimecres, 12 de desembre del 2012

Lucca Comics & Games 2012


Bona tarda, pimpers!

Aquesta setmana toca entrada curteta però maca. Comencem per un playset de Silences foil signed que em va arribar fa un parell de setmanes:

 
Si algun dia em dona per jugar TES, això ja ho tindrem fet. Per desgràcia, moltes de les cartes essencials pels decks de combo són d'il·lustradors molt, però molt difícils de trobar. No defallim, però.
 
I parlant d'il·lustradors complicats: el passat octubre va haver una convenció de comics i jocs a la bonica ciutat italiana de Lucca, a la qual va assistir el senyor Greg Staples; sí, aquest bon home havia de venir al GP: Barcelona de fa un parell d'anys, però ens va deixar tirats. En fi, el cas és que un dels contactes de la secta obscura aquesta dels col·leccionistes de pimp s'hi va acostar, i li vaig passar uns quants cartrons per que me'ls taquéssin de tinta. Aquí tenim el resultat:


Vegem-lo de més a prop:




 
Estic particularment content pels Echoing Truth (a veure si ens anem treient de sobre la maledicció dels bouncers blaus, que no hi ha forma d'aconseguir-los signed), i els Iggys. Ara hauria de buscar a Iggy Pop per que me'ls signés també, com els del pizzero, però em fa mandra.
 
Això és tot per avui. Propera entrega, el botí del GP: Lisboa, que és bastant macot també. I per la propera, si tot va bé, cosetes d'un altre d'aquests dibuixants molt, molt complicats i molt, molt importants. I a veure si aconsegueixo posar-me al dia, que no dono abast. No, no m'estic queixant.
 
Salut!
 
 

1 comentari:

  1. Molt chulo, com sempre. Acabo de veure un Uba Mask foil signed a trollandtoad ben baratet i m'he enrecordat de fer una ullada al blog :p

    De la pila d'avui, el que més em mola és el gaddock. Veient-lo brillar, sembla menys serio.

    ResponElimina