dijous, 27 de desembre del 2012

Letters from Scott Kirschner, David O'Connor and (not from) Kev Walker


Bona tarda i bon nadal a tothom!
 
L'entrada d'avui està plena de coses difícils de veure. Potser algun dels noms dels dibuixants dels quals m'han arribat cartes no us sonin gaire, però us asseguro que les cartes en qüestió us sonaran segur.
 
Abans de començar amb la tonyina més seriosa, us mostro el premi que em vaig endur a l'Ayudar Jugando, jugant una Academy Belcher amb la que vaig fer 2-1-3, que hagués estat un 3-1-2 si jo no fos l'ésser humà més desgraciat que mai ha agafat un deck de Magic:


Passem ara a playsets que he anat aconseguint aquests dies, començant per aquest de Perishes signats per Rebecca Guay. A aquesta senyora li vem enviar unes quantes cartes fa uns mesos i jo crec que se les ha revengut per pagar-se els vicis, o sigui que he decidit anar recomprant les coses d'ella que vaig veient:

 
A continuació, un playset de Worldgorger Dragon foil signed, just because:
 
 
I ara ja passem als Letter From. Comencem per Scott Kirschner:
 
 
Vegem les cartes més en detall, començant pels Hymns. Entre aquests i els de la Liz Danforth ja tinc dos dels quatre playsets signats. He vist a algun lloc el playset de Susan Van Camp signat també; el problema serà trobar el de Quinton Hoover, que publica molt a Facebook però no es digna contestar els missatges dels seus fans (entre els que em compto). En fi:
 
 


Anys feia que volia el playset de Smokestack signat. Anys. Ara ja puc jugar Espresso Stacks sense avergonyir-me.

Si algú vol comentar que la signatura d'aquest senyor no és especialment bonica, no cal que ho faci, hi estic totalment d'acord. Ara, si voleu signatures lletges, mireu això:



És una llàstima que el senyor David O'Connor tingui aquesta signatura tan poc afortunada, per que un Mystical Tutor foil signed i un playset d'Undiscovered Paradises també signats no es veuen ni cada dia, ni cada setmana.

...aquest tema de les signatures maques i lletges m'ha donat una idea per una altra entrada. Ja sé com serà la primera entrada de 2013.

I ara, el plat fort d'avui, 12 cartes signades pel gran Kev Walker:





Aquests Chewers i aquests Revokers em fan profundament feliç. Ara ja només em faltarà el playset d'Infernal Tutors foil signed i ja gairebé podrem donar a Kev Walker per liquidat (signaturilment només, ojo).

I amb això m'acomiado per aquest any. Ens veiem a 2013!
 

8 comentaris:

  1. Bon any nou! Avui dos persones amb firmes minses i el Walker que una mica més i es queda sense carta per signar.

    Com a bon expert a alguns els hi hauries de donar classes de com es firma.

    ResponElimina
  2. Que les signatures siguin més boniques o més lletges, cadascú té el seu gust particular. Per exemple, la del Kev Walker em sembla una-puta-merda, tot i que m'agrada prou com dibuixa. La del Scott Kirschner la trobo sexy a més no poder! L'únic però que li puc posar és que la signatura és massa petita... si fos el doble de grossa, seria tremenda. A més a més, crec que és el millor dibuix del Hymn to Tourach :D

    ResponElimina
  3. Eh! Amb Kev Walker no us fiqueu, que a mi la signatura d'aquest tio m'encanta :D En la del Kirschner estic d'acord que si fos més grossa també seria molt millor. I el dibuix aquest del Hymn també m'agrada molt, encara que no tinc clar del tot que sigui el que m'agrada més. En general l'estil del Kirschner m'ha agradat sempre moltíssim, és una llàstima que Wizards ja no contracti dibuixants amb estils tan particulars.

    ResponElimina
  4. Next update coming soon or what? :)

    ResponElimina
  5. A veure si m'arriben algunes coses que tinc voltant pel món i que no haurien de trigar gaire més, i/o si tinc algun matí lliure per fer unes quantes fotos. Si tot va bé, la setmana que vé faig un update :)

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. Hey Sandi,
    It was surprisingly easy :) I was browsing the Wizards website, and I found there (I will not reveal where exactly, heh heh) his physical address. I sent there the cards and there were back home in a couple of weeks! If you are interested, I own another two foil signed Mystical Tutors, let me know!

    ResponElimina