dimecres, 5 de desembre del 2012

GP Lyon, algunes antiguitats i Letter from Mike Bierek

Molt bona tarda amics,

Ja tornem a estar aquí per ensenyar una mica de tonyina de la bona! Avui, com veieu al títol de l'entrada, tenim una mica de tot. Comencem per les dues cartes que el bo del Dani Solé em va portar al GP: Lyon per que les signés el senyor Slawomir Maniak:


Llàstima que el tal Maniak no tingui més cartes interessants per Eternal, per que a) té el millor nom del món (Slawomir Maniak?? Tremendo!!) i b) la seva signatura és bastant maca. En fi, ja anirà dibuixant més cosetes, esperem.

A continuació, aquí teniu les cartes de l'antigor que he anat aconseguint darrerament:

 
Vegem-les en detall:
 
 
Per parts: això és un playset de Red Elemental Blast de Beta signats. Els dos de dalt ja els tenia, i els altres dos són les novetats. Ara em faltarien dos Blue Elemental Blast de Beta per signar i ja tindria els 16 Blasts. Algun dia, potser.
 

 
Sis cartrons més de Beta signats (recompte actual: 272/302), i un Jeweled Bird i un Goblin Recruiter, també signats, i que tenen la seva raó de ser, que ja us explicaré un dia d'aquests.
 
I ara, la Letter From d'en Mike Bierek:


Veiem els playsets en detall:


M'encanten aquestes Glacial Chasm!


Aquest home tampc és que tingui moltes coses interessants, però només pel playset de Stoneforge Mystics foil signed, ja val la pena l'entrada d'avui, crec.


I com que el Sr. Bierek em va dir que li enviés un màxim de 12 cartes, li vaig enviar també aquestes quatre, que les tenia mortes de riure a la carpeta.

I això serà tot per avui! Tinc pendents de penjar les fotos de l'obra d'un artista bastant complicat de trobar i que va anar a una convenció europea farà un mes, i el resultat del viatge llampec a Lisboa, que va ser un èxit total i del qual encara he de fer les fotos de rigor. Avui he enviat uns quants sobres més a voltar pel planeta; un d'ells, si tornés, em faria profundament feliç. Ja us aniré explicant.

Salut i pimp!



1 comentari:

  1. M'encanten les SFM, però personalment.. la signatura em sembla molt, molt lletja..! Tot i aixó, tot preciòs! *_*

    ResponElimina