dimecres, 12 de juny del 2013

Beta Project: Amy Weber comperta! (i Letter from Cliff Nielsen)

Bona tarda, mainada,

Fins fa unes poques hores, estava convençut que l'entrada d'avui seria un Pimp my Deck de la LCV d'abril. Però un paquet ple de cartrons que m'han tornat a l'hora de dinar m'ha fet canviar d'opinió, amb gran alegria del meu cor. Però comencem pel final, com els spells a la pila. Fa tres o quatre mesos li vaig enviar unes quantes cartetes a Cliff Nielsen, il·lustrador lamentablement poc conegut però amb un estil molt propi i original. Aquest ha estat el resultat:


El que m'interessava més eren les Serenitys, però ja que li enviava coses, vaig posar alguna cosa més, pels vells temps i tal. Aquí està el detall dels tres playsets:



 
I un cop ensenyat el tema Nielsen, aquí està el bé de Déu que, després de més d'un any, he rebut aquest mateix migdia:


En efecte, Amy Weber's back!! D'una banda, aquesta arribada m'omple d'una alegria enorme, però de l'altra, com ja donava les cartes per perdudes, m'he anat recomprant alguna de les coses que he vist, amb els següents resultats:




Vaja, que em surten cartes de l'Amy Weber signades per les orelles. Més detalls d'això després. El que importa és que, gràcies a l'Ankh of Mishra i el Lifelace recuperats, per fi tinc les 16 cartes de Beta d'Amy Weber signades:


Amb això estic a vuit miserables cartes d'acabar el Beta Project. I si tot va bé, demà seran set. Poca broma. Però a més, el Lifelace era la darrera carta verda de Beta que em faltava per tenir signada, o sigui que ara ja les tinc totes. Per tant és una ocasió estupenda per fer-lis una foto:



 
I per acabar, aquí teniu les cartes de l'Amy Weber que ara mateix tinc repetides i em trec de sobre. Si us interessa alguna cosa, ja sabeu!


Això és tot per avui! La setmana que vé tocarà un altre avenç del Beta Project (petitet). A més, en aquests moments no puc sortir de casa per que el carter m'ha de portar un sobre amb algunes coses foil signed que em vaig comprar golafrement fa uns dies (que avui hi havia poquet foil). En resum, que la setmana que vé, més.

Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada