dimecres, 5 de juny del 2013

Una mica de tot

Bona tarda mestres,

En aquesta primera entrada del mes de juny, tal com ja us he comentat en el títol, hi ha una miqueta de tot. No us espereu grans meravelles, que no es festa cada dia. Però alguna cosa maca sí que hi ha, em sembla a mi. Per exemple, aquest playset de Disenchants de Beta signats per l'Amy Weber:


Quan penso que aquesta dona té 4 Illusionary Mask de Beta meves des de fa mesos (o anys), i que el més possible és que no les torni a veure mai més, se'm trenca el cor. En fi, potser tornin algun dia.

Passem a ensenyar uns quants planeswalkers totxos. Per començar, un playset de Tezzerets, dos signats que ja tenia d'abans, i dos double signed que vaig aconseguir fa uns dies:


Però per què tenir quatre Tezzerets quan en pots tenir vuit, no?


Aquests van ser una golafreria. És que la signatura del Kieryluk m'agrada molt.

Més cartes bones blaves. Vet ací un Venser foil signed:


I canviem de color (i d'arquetip). Aquí tenim un playset de Dread of Night signats,. Algun dia trobaré els Infernal Tutor foil signed i per fi podré jugar una ANT amb una mica de cara i ulls.


Més tonteries: Un Beast Within foil signed. No sé d'on ha sortit, ja que en teoria el Dave Allsop no signa, cosa que és una putada per que no m'importaria tenir els Sinkhole de Judge Gift Program signadets. En fi:


Aquesta propera em fa especial gràcia: Amb aquest modest Fungusaur, signat pel Daniel Gelon amb la seva característica signatura horripilant, em falten només 10 cartes per acabar Beta Signed. I d'aquestes 10, tinc esperances molt fundades d'aconsegir-ne dues més en breu. Veurem si hi ha sort.


Un Supreme Verdict foil signed:


Em va sortir en un sobre, vaig tenir l'oportunitat d'enviar-lo al dibuixant i ja el tenim aquí. No big deal.

Ja anem acabant. Aquí teniu un playset de Cursed Scrolls signed, que no es juguen enlloc però em recorden quan era jove, allà als llunyans 90. Quins temps.


I per tancar la paradeta per aquesta setmana, un playset de Glacial Fortress foil signed. Què puc dir, els vaig veure a eBay, vaig pujar at random a veure què passava i me'ls vaig acabar enduent. Comentar que el senyor Vohwinkel segueix amb el seu divertit costum de signar les cartes on menys es vegi la signatura:


Apa, ja estem per avui. Per la setmana que vé, si aconsegueixo (i m'arriben) les dues cartes de Beta que codicio, i/o una Letter From que estic esperant, i/o un sobre ple de llaminadures que vaig pillar a eBay fa uns dies (i que em van costar un ronyó, les molt cabrones antìpàtiques), doncs us les ensenyaré. I si no, tinc un Pimp my Deck de la LCV d'abril ja preparat. Tot d'una elegància suprema, per suposat.

I en breu espero poder-vos ensenyar una altra Letter From, més tremenda que el capítol 9 de la 3a temporada de Game of Thrones. Així que seguiu connectats, que el pimp no s'acaba!

Salut i keep it pimp!
 

2 comentaris:

  1. Hey Roger! Congrats on the Fungusaur find! What 10 cards are still missing?

    ResponElimina
  2. Hey Markers, thank you!
    The ten missing cadrs are: Stasis, Roc of Kher Ridges, Feedback, Nettling Imp, Ankh of Mishra, Lifelace, White Knight, Demonic Attorney, Stone Rain and Library of Leng. Almost there :)

    ResponElimina