dimecres, 26 de juny del 2013

Pimp my deck: Tezzeret Control


Bona nit, amics,

Abans de tot, disculpeu el lleuger retard d'avui; he tingut un dinar amb companys d'empresa i, conseqüentment, estic altament begut. Sabreu disculpar-ho.

Avui toca el Pimp my Deck corresponent a la LCV d'abril. Aquí teniu la Tezzeret Control amb la que el Miguel Angel Rodríguez, aka Chicuelo, va fer Top 16 fa un parell de mesos. Seria fully pimped si jo fos humanament capaç de trobar a Shelly Wan, Philip Straub i Daniel Ljunggren i que aquests em signéssin la Misty Rainforest, la Scalding Tarn i la Grafdigger's Cage. Ah, i la Tormod's del side tampoc està signada. Per tant, ens haurem de conformar amb un pimp level de 71/75:

 
Vegem el detall dels cartrons del deck:








 
I aquí tenim el side:


És una pena que Vintage sigui un format tan estàtic, ja que dificulta que jo pugui penjar decks més originals. Però en fi, és el que hi ha. I què hòsties, els decks de Vintage en pimp molen infinit.

Com ja us he comentat abans, estic una mica intoxicat ara mateix, o sigui que si no us fa res, per aquesta setmana ho deixarem aquí. Ah: la setmana que vé no hi ha update, que estic de vacances a l'estranger. Ara, si tot va bé, en dues setmanes hi haurà una actualització maca.

Ens veiem llavors. Ara me'n vaig a dormir la mona. Keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada