dimecres, 19 de juny del 2013

Beta Project: Andi Rusu complert

Bona tarda, amics meus tots,

Comencem l'entrada d'avui amb les dues cartes que Andi Rusu va il·lustrar per Beta. Em faltava tenir signat el Roc of Kher Ridges, i ja l'he aconseguit:


Crec que quan vaig penjar el Goblin Balloon Brigade ja vaig comentar que l'estil del senyor Rusu m'agrada molt, i no m'importa repetir-ho. És una pena que ja no es vegin cartes amb estils tan marcats i propis al nostre joc de cartrons favorit.

I un cop ja tinc el Roc a la carpeta, el Beta Project està complert en un 295/302. Em falten set miserables cartes per acabar. Aquí us les mostro:


Si en teniu alguna, o sabeu d'algú que les tingui, o un amic del cosí del vostre dealer va sentir dir que hi ha un tio a Lituània que les ven, o el que sigui, FEU-M'HO SABER!

Més coses relacionades amb Beta: Al dia següent que m'arribéssin les cartes de la Weber, m'havia compropés amb un amic a comprar-li la seva Ankh of Mishra signada. Així que en vint-i-quatre hores vaig aconseguir dues Ankhs:


La de la dreta (que és la que em va vendre l'amic en qüestió) ja me l'he treta de sobre. Fins on jo sé, ningú ha aconseguit (encara) construïr un deck amb Ankhs of Mishra que funcioni, o sigui que amb la de col·lecció ja en tinc prou!

Passem ara a coses més brillants. Fa uns dies vaig aconseguir unes quantes cartes maques a eBay, entre elles, l'Academy Rector de dalt a l'esquerra, amb la que he aconseguit tenir-ne un playset signat igual. Les dues de la dreta, per si us interessen, estan en venda!


Més coses: un parell de Tutores foil signed. No m'importaria gens tenir les Goblin Matron de 7th signades pel tiet Dan, però costen una morterada, o sigui que de moment ho deixarem córrer.


Aquí tenim tres tokens d'"Espíritu" signats. En Spanish, sí. Algun dia faré l'upgrade a anglès, espero.


Un playset de Mana Leaks de Stronghold, signats pel Christopher Rush. Els hagués preferit foil, però vés i busca'ls:


I ja anem acabant per avui amb un Vindicate, dos Batterskulls i una SoLaS, tot foil signed, i obtingut a la mateixa subhasta que la Rectora i els dos Enlightened Tutor:




I ja no em queda res més per mostrar. Mentida: tinc una Letter From totalment flipant pendent de penjar, i uns quants Pimp my Decks gairebé preparats. De moment, el més possible és que la setmana que vé pengi un Pimp my Deck, a no ser que m'arribin alguns sobres que tinc voltant o alguna coseta que he enviat als Grand Prixs. Ja veurem!

Per avui això és tot. Salut i keep it pimp!




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada