dimecres, 24 de juliol del 2013

Beta project: 6 cards to go

Bona tarda, pimpers!

L'entrada d'avui és una mica de transició; d'una banda, estic esperant un parell de sobres per poder fer els Pimp my Decks que tinc pendents, i de l'altra, les cosetes que tinc per ensenyar són molt, però molt guapes, i he de pensar-me com us les presento. Així que aquesta setmana em limitaré a ensenyar-vos la Stone Rain de Beta signada pel molt introbable Daniel Gelon que he aconseguit fa uns dies:

 
Amb aquesta troballa, ja només em falten sis cartes per acabar el Beta Project. I ojo, que si surten bé un parell de trapis que tinc pendents, aquest número baixarà dràsticament:


A més a més, ja tinc signades les 46 cartes vermelles de Beta, així que aprofito per mostrar-les totes juntes:


Ja que estem en mode Beta, us ensenyaré també el que possiblement siguin les cartes més lletges del món. Aparteu les criatures:


Se suposava que aquests counters estaven "slightly altered" pel Mark Poole, així que me'ls vaig comprar a cegues. Com diuen els gallecs, nunca mais. Ara no sé si comprar-me un playset de Counterspells signed normal i desprendre'm d'aquests engendres, o si me'ls quedo a veure si amb el temps els hi agafo carinyo.
 
I per no deixar-vos tota la setmana amb aquesta imatge horrible a les pupil·les, m'acomiado amb una foto de cartes no signades però tot i això molt guapes:


Com acostumo a dir, per què tenir-ne quatre si en pots tenir vuit, no? De totes formes, els de Future Sight estan a la venda, diria que regalats de preu però tampoc us vull enganyar; si algú els vol, ja sap on trobar-me!
 
I per avui això serà tot. La setmana que vé, més tonyina. Stay pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada