dimecres, 31 de juliol del 2013

The Vintage Restricted List... i molt més

Bona tarda, pollastres!
 
L'entrada d'aquesta setmana està plena de tonyina! Començarem amb cosetes més o menys rutinàries, com per exemple, aquest playset d'ESGs que substitueixen els que tenia des de fa temps. Bàsicament, la signatura és igual de lletja, només que una mica més gruixuda. Això em recorda que fa mesos que tinc pendent de fer una entrada dedicada a signatures lletges. Julie Baroh hi sortirà, us ho asseguro. Tan mona que és ella i tan cutre que és la seva signatura!


Més tonteries: Un token de Spirit en l'idioma correcte, un Wickerbough Elder foil signed, una Survi foil signed (que no és tan tonteria realment, que mira que costa de trobar això signat, hòsties), i un Triski foil signed "altered" (la paraula "CLANK" es pot considerar una alteració?) que em va regalar amablement el Pablo Ambrojo dissabte passat a la Lliga Catalana de Vintage:




 
I ara comencem amb els temes una mica més seriosos. Aquí teniu vuit Ancient Tombs signades, les quatre del From the Vault que tenia de fa temps, i les quatre de Tempest de tota la vida que em van arribar fa poc. El bo del Colin MacNeil, a part que segueix signant com "Manel", ha descobert que signar a la caixa de text mola, cosa que em fa infinitament feliç:


I parlant de terres:


Amb aquests 4 Arid Mesa foil signed, ja "només" em falten els Scalding Tarn per tenir les 40 fetchlands foil signed. Sí, "només" entre cometes, per que trobar a Philip Straub sembla missió impossible. A veure si hi ha sort.
 
I encara parlant de terres:


4 Wasteland foil signed que substitueixen els que ja tenia. Si en els ESG preferia una signatura més gruixuda a una més fineta, en el cas d'Una Fricker m'agrada més la signatura fina a la gruixuda. Misteris del pimp. Amb els Wastes em va arribar també això:


I parlant d'artistes xungos de trobar, també vaig aconseguir 2 Vampirics més, un foil i l'altre no, tots dos signats, per suposat. Vegem la família vampírica feliçment reunida:
 

...i ja que estem amb el tema "artistes xungos de trobar", aquí tenim un playset de Spell Snares signats per Hideaki Takamura, que poca broma:

 
I ara, per fi, dediquem-nos al tema que dona títol a l'entrada de la setmana. Si ho recordeu, per allà abril vaig publicar una Vintage Restricted List, tota pimpejada i signada excepte la Trini i l'Imperial. Pocs dies després, vaig aconseguir la Trini, que ja vaig penjar per aquí, però que és tan maca que la torno a penjar:


Després van des-restringir el Regrowth. I fa un parell de setmanes em va arribar aquest modest cartró:

 
Com gent observadora que sou, haureu notat que està en xinès. Però per una vegada, i crec que més que justificadament, faré una excepció a la regla "English only". Gràcies a això, puc penjar la llista de restringides actualitzada:


 
PROJECTE COMPLERT.

 

2 comentaris:

  1. molt bé! enhorabona! les hores que hi has dedicat (segur que més de les que m'imagino), i lo bonic que queda tot exposat..
    de veure tanta tinta al teu blog estic començant a aficionar-me a les firmes, no ets gaire bona influència per la meva cartera..

    ResponElimina
  2. Ja, ni per la meva, t'ho asseguro :D

    ResponElimina