dimecres, 10 de juliol del 2013

Letter from Thomas M. Baxa, i molt més


Hola gent,

Després d'una plàcida setmana de vacances, ja estem aquí un altre cop amb una nova actualització del blog més brillant de la xarxa. Avui, per començar, us ensenyo la carta que vaig rebre del gran Thomas M. Baxa. Estava cansat de tenir només 3 Duplicants signats, així que vaig ajuntar una mica de tonyina i l'hi vaig enviar. Aquí està el resultat:


Vegem-les amb més detall:






Aquí veiem el playser de Duplis, per fi complert (tot i que amb signatures de colors diferents; puc viure amb la diferència).

Més coses, fa unes setmanes van tenir lloc els GPs de Houston i Las Vegas. Entre altres molts artistes, van estar signant Rob Alexander i Chris Rahn, dels quals tinc bastantes cosetes però sempre hi ha algun cartró signable o un altre. Així que li vaig demanar al senyor Raül Rabionet, que assistia als dos tornejos, si em podia fer el favor de signar-me unes quantes coses, i el resultat ha estat aquest:



Ja tenia tres Lim-Dûl's Vault signats, però per què tenir-ne tres si podia aconseguir el playset. Respecte al senyor Rahn, les espases són una cosa que s'ha de tenir sí o sí, i la resta, doncs mira.

I passem a les novetats més guapes. Fa un parell de dissabtes es va celebrar la LCV de maig, a la qual vaig fer un 4-2 que seria un gran resultat si no fos per que vaig haver de jugar la darrera ronda amb 4-1 i, com és usual, la vaig perdre. Però no estem aquí per lamentar-nos, si no per ensenyar tonyina, així que aquí teniu les joguines que vaig aconseguir aquell dia:






Els Pierce substitueixen els que ja tenia (anava a escriure que la signatura dels nous és més maca que la dels vells; deixem-ho en que és menys lletja). La Sphinx és una golafreria per que sí, i el més maco de tot, sens dubte, són les Tormod's de Dark, els Cabal Ritual double signed i, sobre tot, les Misty foil signed. Ja només em falten 8 fetchlands!!

I jo crec que per avui ja podem plegar. La setmana que vé toca Pimp my Deck de Legacy, d'un deck bastant típic que va fer bon resultat a febrer i que, absurdament (ja que és un deck que en realitat a mi no m'agrada gens), tinc gairebé fully pimped.

O sigui que la setmana que vé, més. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada