dimecres, 17 de juliol del 2013

Pimp my deck: Esper Stoneblade

Bona tarda, pimpollos!

Avui seguiré amb la titànica tasca de posar-me al dia amb els Pimp my Decks de la Lliga Catalana de Legacy. Aquesta setmana tocarà el deck de febrer; en concret, l'Esper Stoneblade amb la que el Marc Duran va quedar finalista a inGenio. Tinc tot el maindeck signat, i 13 de les 15 del side, també (a part dels tokens de Spirit i de Germ). Pimp level: 73/75. La Karakas i el Counterspell de base i el Disenchant de side no són foil, si no de Legends i Beta respectivament, però sabreu perdonar.

 
 
 
Vegem el deck amb més detall:









 
I el side, d'on em faltaran per pimpejar la Relic of Progenitus i la Zealous Persecution:


Per ser un deck que no jugaré a la meva vida crec que m'ha quedat prou maco. No?

I per avui ja n'hi ha prou. La setmana que vé, si tot va bé, posaré una petita actualització del Beta Project, o potser un altre projecte que tinc en marxa i que espero concloure demà. Entre tant, segueixo treballant per penjar decks guapos de les lligues de Vintage i Legacy. I sempre van entrant cosetes sueltes que també us ensenyaré un dia d'aquests.
 
Fins la setmana que vé, doncs. Keep it pimp!
 
 

2 comentaris:

  1. La teva és molt més bonica per això eh! :)

    ResponElimina
  2. Mare meva Roger... és autenticament BRUTAL!!!! no hase falta que diga nada más!!

    ResponElimina