dimecres, 1 de gener del 2014

2014!

Bona tarda i bon any, companys de la secta del pimp!
 
Comencem amb aquesta entrada el quart any de Super Secret Tech. Aquí hauria de posar que estic molt emocionat, que tot això no hauria estat possible sense els meus fans als que dec tant, etcètera etcètera, però no estic inspirat, o sigui que no ho posaré.
 
Passem a la tonyina de la setmana! Avui tinc les cartes que el Joaquín Fernández, gran pimper i millor persona, em va portar amablement a signar al GP: València, on van assistir Igor Kieryluk i Karl Kopinski:


Del Kieryluk només em faltaven els Fyndhorn del FtV: 20, la resta de cartes guapes d'ell (que en té unes quantes) ja les vaig signar al GP: Lisboa de 2012. I d'en Kopinski em faltava això:





El més interessant són els Vials de Modern Masters; he donat per impossible que el Greg Hildebrandt em signi els de Darksteel, o sigui que aquests serviran.
 
Passant a altres afers, a novembre també vaig aconseguir, de forma una mica surrealista, unes quantes coses del sr. Austin Hsu:


 
Llàstima de les Ratchet signades en silver, però ja em van bé, millor això que res. I ara un parell de coses sueltes que m'han arribat darrerament:



Els Plains són per que sí (i per que quan veig la signatura d'en Chris Rush no em puc resistir), i els Scullers, per si algun dia puc pimpejar la Zombie Bombardment, que és un deck que m'agrada molt.

I acabem l'entrada de la setmana amb aquest playset de Counterspells tan macos signats per Dom!, al qual vaig localitzar d'una forma absolutament casual i que va resultar ser un tio la mar de simpàtic:


I amb això s'acaba la primera entrada de 2014, espero que us hagi agradat. La setmana que vé, seguint amb la programació habitual, toca Pimp my Deck de Legacy, aquesta vegada amb un deck monoblue molt maco i molt aberrant.

Fins dimecres que vé, doncs. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada