dimecres, 15 de gener del 2014

Letters From Jaime Jones & John Zeleznik

Bona nit, pimpers,
 
Aquesta setmana us mostraré un parell de Letters From que em van arribar a finals de l'any passat i que encara no havia tingut temps de treure. Comencem pel botí que vaig obtenir del senyor Jaime Jones:


Aquesta forma de distribuïr les cartes a la foto no és gaire ortodoxa, però us repto a que em digueu com posar 17 cartes en una foto sense que quedi com un bunyol. En fi, veiem els cartrons en qüestió, playset a playset:






Els Balustrade serveixen per pimpejar una mica més l'All Spells (tot i que no crec que la jugui més), i els Steel Hellkite són els de la presentació, donat que és absolutament impossible trobar al James Paick, l'il·lustrador dels "bons" (i del Terminus, i del Searing Blaze, i del Pyretic Ritual). En fi, a part de les foils, li vaig comprar al sr. Jones tres artist proofs:


I l'altre senyor del que vaig rebre notícies a finals de 2013 va ser John Zeleznik. Li vaig enviar poquetes cartes, no sé per què, i aquí estan, feliçment firmades:



El Trickbind ja el vaig pujar la setmana passada, al side de l'Omni-Tell, però en gran es veu més maco. Al Zeleznik també li vaig comprar Artist Proofs, de fet una de cada carta que ha il·lustrat:


I a més, protegint les cartes, venia aquest sketch tan guapo:

 
Doncs per avui això serà tot. La setmana que vé, Pimp my Deck de Vintage. I ara surto pitant, que en 12 minuts he quedat per fer unes pintes i sopar amb uns colegues de fora del mundillo.
 
Fins el proper dimecres, keep it pimp!
 


3 comentaris:

  1. Genials! Per mi els counterbalance lo millor del post..
    Els reforge the soul tens pensat jugar-los en algun deck? ._.

    ResponElimina
  2. Gràcies! Què va, ja m'agradaria que hi hagués algun deck on cabéssin els Reforges, però si existeix jo no el conec :(

    ResponElimina