dimecres, 8 de gener del 2014

Pimp my Deck: Omni-Tell

Bona tarda, etnicistes del pimp,
 
Avui tenim el primer Pimp my Deck de l'any! Aquesta setmana tocava Legacy, i tinc per vosaltres el meu deck favorit del format: Omni-Tell, senyores i senyors. Aquesta versió, en concret, és la que va fer servir el Marc Samarra per fer Top 4 a la LCL de Castelldefels del passat agost (com podeu veure, porto un retard del copón). En fi, aquí la teniu:

 
 

Vegem-la de més a prop, com és habitual:






Jo personalment prefereixo les Intuition per sobre de les Probes i els Flusterstorms millor que els Pact of Negation, però va a gustos. El deck és brutal el juguis com el juguis.


...i aquest playset de Show and Tells és massa maco per no treure'l a passejar tant com sigui possible!


I aquí està el sideboard:


D'aquesta versió, com que no jugava Scalding Tarns, només em falten per signar el Sapphire Charm i el Release the Ants del side. Ja té pilotes que just una de les cartes que em falten sigui la win condition principal, però li vaig enviar una a signar al Ron Spencer a començaments de desembre i encara no ha tornat, què hi farem. Comentaré que amb aquest deck vaig fer Top 8 al torneig de la LCL d'octubre, a la final de desembre (m'havia de tocar Reanimator al Top 8!!), i he guanyat dos o tres tornejos de tenda. I per que jo guanyi un torneig, encara que sigui de 10 persones, el deck ha de ser molt, però molt bo!
 
Doncs això és tot per avui. La setmana que vé una doble Letter From, i en dues setmanes, la darrera actualització del deck més estimat de Vintage. Stay tuned & Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada