dimecres, 29 de gener del 2014

Kev Walker @ Thought Bubble 2013

Bona tarda, parròquia,

L'entrada d'aquesta setmana està monopolitzada per un sol artista; un senyor que ha il·lustrat un número aberrant de cartes (magiccards.info em diu que 351!), però que, malgrat això, és extremadament difícil de trobar: Kev Walker. No signa per correu, no va a Grand Prixes, no baixa ni a comprar el pa pels matins. Per tant, quan vaig descobrir que assistiria al Thought Bubble, una convenció de còmics que es celebra a ni més ni menys que a Leeds, vaig movilitzar als meus contactes i vem organitzar una expedició a que ens signés cartrons. El resultat dista molt de ser insatisfactori. Vegem-lo:




Vegem el botí playset a playset. Com és habitual, algunes de les cartes dels playsets les tenia signades d'abans; en general són fàcils de detectar:




Els tres "Espíritus" de sota ja estan a la meva carpeta de canvis; si algú està interessat, ja sabeu.


Anys portava al darrera d'un playset d'Infernals foil signed, j*der. Anys!!






Doncs ja està, fins aquí l'entrada de la setmana. La veritat és que amb el tema Kev Walker m'he tret un pes enorme de sobre; i això que encara em faltarien més cartes seves per signar, però ja amb menys urgència.

En fi, que la setmana que vé torna a tocar Pimp my Deck de Legacy. Als que hagueu vist l'entrada de la setmana passada, segurament us sonarà la de la setmana que vé. Però no avancem esdeveniments!

Fins dimecres que vé, stay pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada