dimecres, 2 d’abril del 2014

Pimp my Deck: Reanimator

Bona tarda i bon abril, fanàtics del pimp,

Iniciem el mes amb un Pimp my Deck de Legacy! Avui us porto la versió highly-but-sadly-not-fully-pimped de la Reanimator amb la que Aram Portella va fer Top 8 a la LCL del passat novembre, disputada a Vilanova del Camí. El deck estaria signed 100% si no fos per la típica Scalding Tarn que el senyor Philip Straub no em vol signar, i pels 4 Reanimate d'en Rob Bliss, que no sembla probable que aconsegueixi en aquesta vida. Per compensar, els Show and Tell i els Exhume estan fabulosament alterats. Vegem el deck:


I ara el destripem i el veiem a trossos, com és habitual:




L'Angel of Despair, avui en dia, seria una Ashen Rider. No patiu, també la tinc foil signed.






Macos, no, els Exhume i els S&T? Vegem ara el side:


M'ha anat de molt pocs dies poder upgradejar una carta del side a una versió més maca, però la substituta no m'ha arribat a temps. Un altre dia serà.

Apa, per avui ja està. La setmana que vé potser pengi una entrada de cartes sueltes, que en tinc unes quantes ja i no sé quan posar-les. També pot ser que pengi una altra cosa, qui sap, vivim en una època caòtica i carent de sentit.

Fins el proper dimecres, keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada