dimecres, 23 d’abril del 2014

Min Yum, Parente, Cearley, fails

Bona nit, companyes i companys,

Avui, amb la moguda aquesta de Sant Jordi, porto un retard infinit. De totes formes, l'entrada d'aquesta setmana és per treure's cosetes no gaire maques de sobre; de fet, aprofitaré avui per ensenyar uns quants fracassos que m'han arribat darrerament. Comencem amb aquest playset foil signed de Simian Spirit Guide:


Signed? Sí, signed. Vegem el revers:


No pregunteu. La veritat és que quan el bo del José Peralta, que és qui va fer la transacció, me'ls va ensenyar, vaig riure molt. En fi, coses que passen. I ara el Dave deVries no contesta correus, o sigui que no sembla que la cosa tingui solució.

Passem a un altre WTF. Aquí teniu uns quants cartrons signats pel Paolo Parente:

 
Ahir, parlant amb altres pimpers, em comentaven que no els hi agrada la signatura antiga del Parente, que només posava PARENTE en majúscules. Molt bé, a veure què us sembla la nova:


 
Ho té tot: És lletja fins dir prou, va signar amb un rotulador gastat i és totalment inconsistent amb l'anterior, que a més, a mi sí que m'agradava. A més, com que ja tenia dos Misdirection signats d'abans, fa que el meu playset sigui així:


"PAOLO PARENTE". En fi.

Passem a Clint Cearley, al qual li vaig demanar que em signés els Notion Thief en negre, i a fe meva que ho va fer:

 
En negre, sí. Sobre la il·lustració. Que és fosca.

 
Això són els dos Artist Proofs que li vaig comprar per suavitzar la transacció, també en negre i sobre el dibuix. Jo de debò que de vegades no entenc res.

En fi, ja n'hi ha prou d'accidents, passem a cartes maques. Vaig contactar amb Min Yum, un coreà la mar de simpàtic, per que m'interessava que em signés alguna cosa que va al side del deck que penjaré dimecres que vé, i de pas vaig afegir alguna frikada seriosa. Aquí està el resultat, i les làmines que li vaig comprar:





 
I parlant de làmines, aprofito per penjar la del Marit Lage del Martiniere, que se'm havia oblidat en el seu moment, Molt xulo, per cert.


I per acabar l'entrada d'avui amb alguna cosa maca de debò, un playset de Duress foil signed altered que vaig pillar-me fa uns dies, i que upgradegen els que tenia d'abans:


I per avui això és tot! Us prometo que les properes entrades seran més maques; de moment, la setmana que vé, un deck mooolt maco que ho va fer molt bé a la final de la LCL 2013.

Apa, fins llavors, keep it pimp!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada