dimecres, 11 de juny del 2014

My Collection: White 1

Molt bona nit, companyes i companys de la secta del pimp!

Com porto dient des de fa setmanes, però ningú sembla creure's, estic sense un puto duro. Això, lògicament, ha fet que el ritme d'adquisicions pimp es redueixi bastant, cosa que fa que tingui molt poqueta cosa per ensenyar al blog. Però el que no faré és deixar la meva fanbase sense entrades setmanals, això mai! Per tant, avui inaugurem una nova secció, anomenada My Collection, i que com podeu endevinar és una repassada a les cosetes signades, foil o no, que he anat pillant per aquests móns de déu en els darrers anys. Així doncs, avui comencem amb la primera part de les cartes blanques signades de les que sóc feliç owner. Som-hi!


Ara mateix tinc un tercer Abolish voltant pel món per ser signat. El quart em va arribar tard, o sigui que es queda sense signar i per tant no surt a la foto.


Spoiler: La setmana que vé tornareu a veure fotos d'aquestes Rectores tan xules.


Us recordeu de quan l'Akroma era bona? Quins temps!


En general, no torno a fer cartes de la col·lecció de Beta signada (si la voleu tornar a veure la teniu aquí), però per complertar playsets sí que les aniré treient; per exemple, per que aquest doble playset d'Armageddons quedi ben macot.





Que per què tinc un Beacon of Immortality foil signed? Doncs ni idea, suposo que devia haver algun friki combo que el jugava, però que em matin si recordo quin era.







Ara que veig les tutores, me'n recordo que hauria de tornar a enviar-li coses al tiet Dan, no fos cas; ja m'enteneu. Però les Matrones de 7th valen una morterada, o sigui que de moment impossible.


Els Entreats estan lleugreament alterats pel Todd Lockwood. Em van venir així, ja em va bé.



Aquí veiem dues de les versions de la signatura d'en Michael Sutfin, la de quan té tems i es regala i la de quan ja comença a estar cansadet de signar cartrons a tarats com jo. Falta la 3a versió, encara més lletja. Ja la veureu quan us ensenyi els Trompos, ja.



Eric Deschamps, un altre que s'ho curra signant, eh? I cada cop il·lustra més cartes i més guapes (Dack Fayden, sense anar més lluny), o sigui que ens hi haurem d'acostumar!

Apa, doncs ja m'he cansat de penjar cartrons blancs, o sigui que fins aquí el primer episodi de My Collection. La setmana que vé tornarem a tenir Pimp my Deck de Vintage, i d'aquí a dues setmanes, o bé m'han arribat algunes coses que estic esperant i puc fer una entrada clàssica, o seguirem amb les cartes blanques de la col·lecció.

Fins dimecres que vé, keep it pimp!



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada