dimecres, 18 de juny del 2014

Pimp my Deck: Rector Omniscience

Bona tarda, companys de secta!

Anem per feina, que en deu minuts juga la Roja (o sigui, Xile) i vull veure si guanyen. Avui tinc per tots vosaltres el Pimp my Deck de la baralla amb la que el David Yépez, gran jugador i millor persona, va fer Top 8 a la LCV de febrer, disputada a Maná Infinito, fully signed excepte per un Form of the Dragon de side que no m'ha arribat a temps. Vegem-la, que és un deck molt, molt maco:

 
 

I ara vegem-la per parts:





Ja us vaig comentar la setmana passada que les Rectores tornarien a sortir avui. I ojo al Flash, que és la primera vegada que apareix en un deck des de 2007 o 2008!




 
No em canso de dir-ho: M'encanten les alteracions dels meus Show and Tells.

I aquí teniu el side:


I apa, fins aquí l'entrada d'avui. Per la setmana que vé, estic dubtant entre seguir amb les cartes blanques de la col·lecció o bé penjar les darreres novetats, però per això em caldria que m'arribés alguna coseta més, o sigui que el més probable es que tinguem nova My Collection.

Fins la setmana que vé, keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada