dimecres, 30 de juliol del 2014

Pimp my Deck: GWb Zenith

Bona tarda, adeptes del Pimp!

Avui tanquem el mes de juliol tal i com el vem començar: amb un Pimp my Deck de Legacy! Amb vosaltres, la GWb Zenith amb la que el Sergi Juan de la Cruz va fer Top 4 a la LCL de Girona del març passat. Al final, els foscos (però brillants) déus del Pimp han estat benevolents, i totes les cartes que m'havien d'arribar han vingut a temps. Vegem-la:

 
 

I ara, vegem-la per parts i amb uns quants comentaris, com sempre:



 
A la darrera foto hi ha una de les cartes que estava esperant, i que vaig poder anar a recollir a Correus just a temps. En uns dies us la presento oficialment.

 
Es podria dir que els Birds of Paradise de Beta canten una mica entre tanta carta foil i amb nou frame. Es poden dir moltes blasfèmies, en aquesta vida. També es pot dir que no m'ha vingut de gust gastar-me una morterada en un BoP de 7th foil signed.



Dues de les Mothers estan en procés de re-signament; a veure quan em tornen i les puc ensenyar.


 
Mira que és lletja la signatura del Dave Rapoza, hòsties. I al final, la SoFI signada no ha tornat a temps, ni sembla que ho hagi de fer en un futur proper. Ains.

I el side, amb només un Gaddock signat i tres de les cartes que em faltaven i que van arribar justíssimes:


I per avui això és tot! La setmana que vé més novetats, que en els darrers dies m'han anat tornant unes quantes coses que tenia voltant pel món. Entre tant, no us canseu, que estem a l'estiu i fa calor.

Bona setmana i keep it pimp!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada