dimecres, 8 d’octubre del 2014

Cavotta, Nielsen, Hudson, tokens

Molt bona nit, nació sobirana del pimp!
 
Avui tenim molta tonyinota de la bona! Comencem amb un tema que no té cap relació amb Cavotta, Nielsen, Hudson ni amb tokens: aquí teniu un playset de Judge's Familiar foil, signats molt elegantment per Ryan Yee. He escollit els de FNM en lloc dels de RtR per dos motius: un, que m'agraden molt més, i dos (i més important), que Jack Wang no signa per correu i Ryan Yee sí.


Comencem amb les fotos que donen nom a l'entrada: Fa uns mesos, vaig contactar amb el grandíssim Matt Cavotta, creador del millor arquetip de jugador de Magic (que òbviament és Vorthos), per que em signés uns cartrons, i l'home, molt amablement, va acceptar. Aquí els tenim:

 

Si bé a mi m'agrada més l'altra signatura d'en Cavotta, que és un requadre negre amb una filigrana en platejat a sobre, aquesta altra signatura també és molt elegant. Vegem els playsets en detall:



Jaya Ballard, poca broma amb la tiparraca aquesta!



El foil de les cartes verdes/vermelles de Shadowmoor és molt maco, també.



El Fact or Fiction és una Artist Proof que en Cavotta em va afegir per que sí, igual que el Blood Knight. Gran il·lustrador i millor persona, l'amic Matt.

Passem al playset de Dryad Militants que li vaig enviar a la Terese Nielsen, per anar aconseguint les cartes d'un Pimp My Deck que penjaré en un mes o dos:

 
I seguint amb els pesos pesants, aquí estan les dotze cartes que li vaig enviar a Heather Hudson per que me les taqués de tinta:


Aquesta dona cada cop signa amb més elegància, també. Vegem les cartetes en detall:




El Pongify entra i surt del side de l'Omni-Tell; llàstima que no hi hagi Ape Token. L'hauré de customitzar, suposo.

I per acabar, aquí teniu les cosetes d'Anthony Palumbo i Winona Nelson aconseguides gràcies a un contacte que va anar a un random GP asiàtic:

 
Jo estava convençut que els Workshop decks acabarien jugant el Contagion Clasp aquest. Ha resultat que no. I aquí teniu uns quants tokens:



I amb això ja hi ha prou fotos per aquesta setmana, apa. La propera, un Pimp my Deck de Vintage d'un deck que ja està obsolet, però què hi farem, i a veure si en un parell de setmanes puc penjar alguna foto de l'Ovinogeddon, en el qual, i per resumir, diré que en general em vaig estampar bastant. No, ja sé que no és cap sorpresa, ja.

En fi, doncs per avui això és tot. Bona setmana i keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada