dimecres, 15 d’octubre del 2014

Pimp my Deck: Gush Remora

Bona nit, socis i simpatitzants!

Avui tenia previst fer el Pimp my Deck d'una baralla que havia tingut un cert èxit fa uns mesos, però en les darreres setmanes, i gràcies a algunes novetats de Khans of Tarkir, es comença a jugar una versió més maca; per tant, he decidit ajornar-lo fins que tingui totes les cartes necessàries (signades, a ser possible). Entre tant, per no deixar-vos sense la dosi setmanal, aquí teniu la versió fully signed de la Gush Remora amb la que el Sergi Hernández va guanyar la LCV del passat juny, jugada a Capellades:

 
 

Un deck preciós, en la meva modesta opinió; i no és per que sigui meu, no, què va. Vegem-lo en detall:



Té una cosa molt important, aquest deck: No juga Scalding Tarns. Per sort.



Els Gushes alterats són maquíssims, trobo. Ai, Kev Walker, si et prodiguéssis més!





Només tinc signat un token de Drake. Espero resoldre-ho sobradament al GP Madrid, això.

I aquí teniu el sideboard:


I per avui això és tot; poc texte i molta mandanga, com ha de ser. Per la setmana que vé, ara mateix tinc previst ensenyar-vos 43 cartes noves signades; amb una mica de sort podrien ser més, però sincerament no ho crec. Ah, i si tinc temps d'editar-les, us dec algunes fotos de l'Ovinogeddon, no me'n oblido.

Però tot això ja serà la setmana que vé. Fins llavors, porteu-vos bé i keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada