dimecres, 29 d’octubre del 2014

Pimp my Deck: Goblins

Bona nit, secta del pimp!

Avui tenim, com us vaig prometre la setmana passada, un deck mitiquíssim, tot i que una mica passat de moda en aquests temps tan xungos que corren avui en dia, amb els True-Name Nemesis i bitxarracos malignes d'aquests. Amb tots vosaltres, la Goblins amb la que el Sergio Millanes, àlies Yuyu, va fer un meritori Top 16 al torneig de juny de la LCL:

 
 

Com hi ha algunes cartes de les que (encara) no tinc la versió foil, he decidit pimpejar-la una mica més old-style del que seria habitual, amb versions no foil de cartes que podrien ser foil. Espero que ho sabreu perdonar. Aquí teniu el detall dels cartrons implicats:



 
Totes les cartes de la foto anterior podrien ser foil, però Ron Spears (el dibuixant del Goblin King de 7th) no signa per correu actualment, i encara no tinc les Matrones foil ni les de Portal, o sigui que de moment aquests serviran.



Els Warchief no poden estar signats per motius obvis. Altres edicions del Warchief estan signades per "Greg & Tim Hildebrandt", però passo d'enviar-li al Greg cartes signades només pel Tim; de fet, passo d'enviar-li res al Greg, que no em fio d'ell ni un pèl.



Una versó curiosa, aquesta; sense Vials i en lloc d'això amb Chalices i Thorns. Li va anar la mar de bé, tot i això. I aquí tenim el sideboard:


Un deck visualment molt atractiu, en la meva opinió; el foil vermell és la mar de bonic.

I per avui ja estem; la setmana que vé us ensenyaré unes quantes coses que m'han arribat del Grand Prix: Los Angeles, i algun incunable que espero que m'arribi al llarg d'aquesta setmana. I si puc editar les fotos de l'Ovino, doncs també.

Fins llavors, passeu bona setmana i keep it pimp!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada