dimecres, 4 de novembre del 2015

Chippy, Mahy, Tappin

Bona tarda, cavallers i la ocasional dama que es passa per aquí per accident!

Avui, després de un parell de mesos parat, tinc per fi unes quantes novetats per oferir-vos, i algunes, com veureu pel nom de l'entrada, són francament guapes! Abans d'entrar amb aquestes, però, us aniré ensenyant altres cosetes que m'han arribat en les darreres setmanes. Som-hi!

 
Vaig tenir una idea super-crazy referent a jugar Omni-Tell amb splash a blanc, amb Boseijus i Abeyances. Després se'm va passar, però ja tenia els Abeyances. I ja que els tenia, me'ls he fet signar.

 
El Mohrbacher cada cop està comvertint més la seva signatura (MOHRBACHER) en un garabato. I quan més garabato és, més m'agrada.

 
 
 
Als Kiln Fiend els hi tinc carinyo per que fa l'hòstia d'anys, vaig fer Top 8 a una LCL amb una Burn molt absurda que els jugava. A part, havia intentat signar-los un parell de vegades, sense èxit, i al final ha resultat que la signatura de l'Adi Granov és guapíssima.

 
Aquests tocinos ja van sortir al deck de la setmana passada, qüestions d'agenda i timing. Espero que no us importi gaire.

 
Comencem amb blocs de cartes signades per artistes xulos, però no encara els del títol de l'entrada! Vaig aconseguir fer-me signar un parell de playsets per Andrew Robinson, que és un tio sorprenentment difícil de trobar (i que de fet no té gran cosa):

 
 
 
Òbviament aquí el més interessant són els Back to Basics. Els See Beyond és que els tenia no sé per quina marcianada i, ja que estava, me'ls vaig fer signar també.

Més coses: Entre l'Ovinogeddon i alguna compra per MKM, he aconseguit aquestes cartes del Vance Kovacs, que tampoc és que te'l trobis pel carrer cada dia:

 
 
Els Oracles també van sortir el passat dimecres. Coses que passen.

I ara sí, comencem amb the real tuna. Gràcies al Peralta (aka el Milagrero del Puerto), vaig aconseguir que el mega-difícil Warren Mahy em signés algunes coses que portava anys esperant a aconseguir. Ja, just ara resulta que el Mahy ha sortit de la seva cova a Nova Zelanda i comença a anar a signar a GPs, té collons però què hi podem fer. En fi, aquí estan els playsets:

 
 
 
 
Per fi podré jugar Burn amb els Guides bons, leñe. Per cert, els altres que tenia, els de GP, signats i alterats per Steve Prescott, estan a la venda. Si esteu interessats ja sabeu.

Més difícil encara: Gràcies, un cop més, al Peralta, vaig aconseguir aquestes meravelles:

 
 
 
La veritat és que em casaria amb aquestes Gitaxian i aquests Monoliths. Ara em faltarien els Summoner's Pact i els Spellskite, però com ja he dit algunes vegades darrerament, el meu pressupost ha resultat no ser infinit.

I per acabar l'entrada d'avui, un dels playsets signats més complicats que he vist mai:


Ja els he estrenat (juntament amb les Probes i els Monoliths) en una Academy Belcher a la LCV del passat dissabte, i no em van anar malament del tot: 4-2 i 11è classificat. Els adoro.

I crec que per avui millor deixar-ho estar. La setmana que vé, un deck de combo de Vintage súper-clàssic i elegant. Fins llavors, disfruteu i keep it pimp!
 

1 comentari: