dimecres, 18 de novembre del 2015

My Collection: Red 5

Molt bona nit, amigues (heh) i amics!

Avui acabem amb les cartes vermelles de la meva col·lecció! Què més puc dir, no?

 
 
L'Sneak Attack és una d'aquestes cartes de les que m'agrada molt més el dibuix i la signatura a la carta original d'Urza's Saga que la foil que va sortir després (i que a més em va costar una morterada). Amb els Show and Tell em passa el mateix (només que els S&T foil ni els tinc).

 
 
 
 
 
M'agrada molt el rotllo Dead Kennedys de la signatura d'en Dave Kendall.

 
 
 
 
Vaig contactar fa uns dies amb Adam Paquette per que em signés alguna mega-frikada que tenia perduda per casa i resulta que el pobre tio s'ha trencat la mà!

 
 
 
 
 
Aquests Volcanic Fallout han sortit avui mateix cap a Estats Units per que me'ls signi també en Gabor Szikszai. Quan tornin us els ensenyo double signed.

 
 
 

Si tot ha anat bé al GP Atlanta, ara mateix hauria de tenir 4 tokens més d'Unglued signats. Per desgràcia no he tingut temps de recollir-los. Un altre dia us els ensenyo tots junts també.

I apa, per avui ja n'hi ha prou. La setmana que vé, un deck de Legacy fully signed amb el que vaig fer bastant bon resultat a mitjans d'any. Una pista: "Comença tu".

Fins dimecres que vé. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada