dimecres, 25 de novembre del 2015

Pimp my Deck: Manaless Dredge

Molt bona nit, socis i pimpatitzants!

Avui demostrarem que generar manà està sobrevalorat. Amb vosaltres, la fabulosa (i fully pimped) Manaless Dredge amb la que vaig fer Top 9 a la Lliga Catalana de Legacy del passat juny, a la bonica vila de Girona:

 
 

Una baralla tremendíssima, amb cartes dels cinc colors i multicolors. Jo no sé si això és Magic o no, només sé que m'ho he passat en gran jugant-la. Veiem-la en detall:




...a part, és l'única baralla amb la que puc treure a passejar aquest playset de Nether Shadows de Beta tan maco!





Vegem el sideboard (el Blightsteel Colossus hagés hagut de ser un Progenitus, però hi vaig caure tard):


És una d'aquestes baralles que, si no es torça res, és impossible perdre, però que si falla alguna cosa, el que és impossible és guanyar. I no és maco, això?

En fi, ho deixaré aquí abans de començar a perdre seguidors més ràpid que el Real Madrid prestigi. La setmana que ve, molt probablement, comenci amb les carts verdes de la col·lecció. Serà una entrada relativament modesta, però estic segur que ho sabreu disculpar.

Apa, fins el proper dimecres (i visca Manaless Dredge). Keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada