dimecres, 11 de novembre del 2015

Pimp my Deck: The Perfect Storm

Bona tarda, estimats pimpollos!

Avui us porto un dels decks de Vintage més macos i divertits que es poden jugar! Aquí teniu la TPS que el Guillem Ragull va jugar a la LCV del mes de juny a Girona, i amb la que va fer un molt meritori Top 8. Està fully signed excepte pels 4 Snuff Out del side. Vegem-la!

 
 
 
I ara, com sempre, la veurem més de prop:

 
He d'aconseguir que el Rob Alexander em signi aquestes dues Underground Sea en negre, a veure quan el pillo en persona a algun torneig.

 
 
 
 
 
 
 
Com veieu, el deck és old-styled al màxim: fins a 22 cartes de Beta i 5 més d'altres edicions arcaiques!

Aquí tenim el side:


...no va ser possible contactar amb Mike Ploog a temps, què hi farem!

I per avui ja està! Per cert, aquesta és l'entrada número 200 de Super Secret Tech. Tot i que no sóc gaire d'efemèrides i celebracions xungues, em fa il·lusió haver arribat tan lluny. Llàstima no haver-ho pogut celebrar amb una entrada molt espectacular que tinc fe que algun dia podré penjar, però en fi. Una altra cosa també us la dic: A l'entrada número 400 no arribarem ni de conya.

Apa, la setmana que ve seguim (suposo) amb les cartes vermelles de la col·lecció. Fins llavors, bona desconnexió i keep it pimp!
 

1 comentari:

  1. felicitats! la veritat és que m'he fet molt fan del blog, inconscientment cada dimecres a la nit el miro, a veure amb aquins cartrons em sorprens (i sé segur que no soc l'unic malalt del pimp que el visita). Als 400 potser no, però veure si al menys arribes als 300!

    ResponElimina