dimecres, 13 de juliol del 2016

Dimecres de novetats

Hola gentussa,

Avui toquen novetats! Principalment us ensenyaré el que he rebut fa pocs dies d'un contacte americà que tinc i que de tant en tant organitza signatures massives amb artistes. Abans, però, aquí teniu tres singletons que em vaig comprar per motius X que ja entendreu en uns mesos:




...de fet l'Island of Wak-Wak va sortir al side de la Power Monolith de la setmana passada, o sigui que s'explica sola. Les altres dues, ja ho veureu.

I aquí tenim les 39 cartes que us deia, signades per Mike Raabe, Anthony S. Waters, el gran Anson Maddocks, Julie Baroh, Christopher Moeller, Brom, Harold McNeill i Pat Morrissey:

 

Moltes d'aquestes cartes completen playsets (o 3-ofs), aquí les teniu juntament amb les seves companyes:




Encara em tornaran a entrar ganes de treure a passejar aquests tokens un altre cop!



Amb aquests vuit Kobolds tan simpàtics (i ni un comentari sobre la signatura de la Julie, si us plau), aconsegueixo juntar tota l'horda de Legends:





Un playset que crida "Old School" pels quatre cantons!



Hagués pogut juntar aquests Mazes amb els de Judge Program, però se'm va passar!


I igual que amb els Kobolds, amb aquestes Mines junto les 12 terres de l'Urzatron, d'Antiquities, totes diferents i signades (i ojo que les signatures del Tedin i el Poole tenen pinta de ser súper-antigues també). M'han dit que l'Urzatron aquest es juga a Modern, però a mi què m'importa.




I amb aquestes Snow-Covered lands tan maques, acabem l'entrada d'avui. La setmana que vé reprendrem la secció de Pimp my History, amb un deck de Vintage de fa un parell d'anys amb Rituals i tocinacos. Entre tant, que mai us faltin les cartes per fer les vostres baralles i keep it pimp!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada