dimecres, 6 de juliol del 2016

Old School Pimp: Power Monolith

Molt bona tarda, pimperos!

Avui, per fi, us puc ensenyar el meu estimat deck d'Old School! Aquí teniu la Power Monolith amb la que vaig fer Top 4 a l'Ayudar Jugando del passat desembre, fully signed excepte pels tres Fellwar Stone (que ja no podré tenir signats per culpa del puto fet biològic):

 
 

Ho dic cada vegada, però en aquest cas concret ho dic amb el doble d'èmfasi: Aquest deck és una meravella de maco (com tots els decks d'Old School, de fet). Vegem-lo en detall:









No hi ha gran cosa a comentar: Totes les cartes són maquíssimes. Així que passem al sideboard, que tampoc està malament:


Aquesta Island of Wak-Wak ha estat la darrera carta que em faltava per complertar el deck fully signed (excepte per les tres cartes de Quinton Hoover, clar).

I per avui ja estem! M'agradaria construir un segon deck d'Old School, i de fet el tinc bastant avançat, però em falten unes quantes cartes (i alguna és bastant cara i/o difícil de signar). Veurem si l'acabo; en tot cas trigaré uns mesos.

Entre tant, el proper dimecres us mostraré les darreres novetats que m'han arribat. I en aquest cas, "novetats" potser sigui una exageració, ja que gran part de les cartes que penjaré són de 1995 o anteriors. Podríem parlar de relíquies signades, potser.

Això, però, serà la setmana que ve. Entre tant, que els vostres artefactes costin dos menys d'activar i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada