dimecres, 27 de juliol del 2016

My Collection: Artifacts 3

Molt bona tarda, desconnectats i desconnectades!

Avui seguirem amb els catxarros de la col·lecció! Vegem-ne uns quants:


Fa uns quants dies em va arribar una remesa de cartes signades per Adam Rex, entre elles, aquests Helms tan pimposos. Quan tingui prou fotos per fer una entrada de novetats (que me'n falten molt poques, per cert), us ensenyo el botí sencer.



Amb aquestes Illusionary Mask tan absolutament meravelloses m'ho vaig passar en gran fa uns quants anys, fins que els "amics" de Wizards van decidir des-re-erratarles i les van convertir en el cartró més patètic i lamentable mai imprès. Ni oblit ni perdó! #jesuisillusionarymask #freeillusionarymask



És bastant imperdonable que, donada l'adoració que sento pel grandíssim Dan Frazier, només tingui dues Jester's Cap d'Ice Age signades per ell, però és el que hi ha. No tinc excusa.


I segur que us pregunteu per què tinc dos Jeweled Bird. Una sí, per la col·lecció d'ante cards signed, però dues? Doncs hi havia un motiu, però em fa mandra explicar-lo ara. Un dia em pagueu un gintònic i us ho explico.


Aquest playset de Juggernauts signats tan picadets i tan old school me'ls vaig pillar al Ovinogeddon de 2006, quan vaig fer top 9 al torneig de Vintage i també al de Legacy. En aquells temps, al Vintage vem ser uns 300 tios i al Legacy, 35. Com han canviat les coses. I no a millor, no. Joder, ja fa deu anys d'això?



Sí. Estan signats. Ni un puto comentari.




Uns altres represaliats innocents. Però eh, que si no la penya del puto blau no pot llençar Gushes i és tope unfun. A la merda, home. Un altre cop, ni oblit ni perdó! #jesuislodestonegolem #freelodestonegolem


El foil signed altered és per Vintage, els de Tempest per jugar Sneak Attack i ANT old style i els altres, per la resta de decks de Legacy: Belcher, All Spells i marcianades d'aquestes.




Tan bona que era la Masticore i mira-la ara, pobreta.



Tenir dues Memory Jar foil signed he de reconèixer que és per pur vici. De totes formes, si en voleu una es pot parlar. Preus altament competitius.


I aquests Metalworkers tan tremendos, si no recordo malament, van ser de les primeres cartes que vaig enviar a signar per correu. Per cert, mirant-me l'entrada d'avui, veig que he jugat la gran majoria de les cartes que han sortit. Si al final resultarà que no tinc cartes que em sobrin!

Doncs apa, per avui ja ens hem ventilat el tema aquest. La setmana que ve toca Pimp my History de Legacy; en concret us posaré una baralla de zombies de l'any 2013. Sí sí, de zombies. La mar de maca, a més.

Fins llavors, que els vostres Metalworkers us donin 16 de manà i keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada