dimecres, 7 de setembre del 2016

My Collection: Artifacts 4

Hola, penya del mal!

Iniciem aquest setembre tan calent amb uns quants artefactes més de la meva col·lecció! Vegem-los:


Si veieu que a les etiquetes de l'entrada d'avui hi ha "Altered", és pels puntets xungos aquests al Mindslaver signat dues vegades per en Glen Angus, que en pau descansi.


Old school, boys!



Potser hauria quedat més maco juntar els 8 moxes foil i deixar a part els 4 Diamonds d'en Dan Frazier, però no ho he fet.


En Franz Vohwinkel té el costum de signar les cartes a la il·lustració i amb un color que no es veu. I dic "costum" per que no són les úniques cartes que m'ha signat així.



No sé per què tenia un Myr Superion. I tampoc sé per què me'l vaig endur al mític GP Lisboa per que me'l signés el Hannes Voss. Tenir memòria de peix fa que la vida sigui molt enigmàtica de vegades.



Posats a escollir, preferiria tenir 4 Nevinyrral's de Beta als 4 foil, però en fi, aquests tampoc són lletjos del tot.


Sí, ja, aquests estan signats visibles. Crec recordar que és per que li vaig demanar explícitament que signés en silver al cantó més fosc del dibuix.


I que no faltin playsets signats 3 d'una manera i el quart d'una altra!




Els Ornithopters han aparegut dues vegades en dues setmanes. Vés quines coses.


Ara caic en que tenia un Phyrexian Devourer mort de fàstic. L'hagués pogut portar a que me'l alterés en Mark Tedin aquest passat cap de setmana. Per desgràcia, hi penso ara i no el cap de setmana.


Amb aquests Dreadnoughts, els Welders i les Illusionary Mask m'ho vaig arribar a passar en gran a Vintage fa deu anys. Joder, ja fa deu anys de la Welder Mask. Algun dia d'aquests la penjo per aquí.



Phyrexian Walkers, com el que vaig fer ahir a inGenio amb la Manaless Dredge!


I acabem amb un altre d'aquests fantàstics playsets signats en colors diferents.

I res, per avui ja estem. Comentar pels llibres d'història que aquest cap de setmana passat va ser el Top European Series de Barcelona, que vem ser quatre gats, que a Legacy vaig fer Top 4 amb Omni-Tell i a Vintage, Top 8 amb White Eldrazi. I a part d'això, que la setmana que ve us delectaré amb un deck pràcticament mono-red molt combero de Legacy.

Fins llavors, disfruteu de la tornada al treball, o al que sigui que feu els mesos normals de l'any, i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada