dimecres, 21 de setembre del 2016

My Collection: Artifacts 5

Molt bona tarda, individus i indivídues pimperos!

Avui toca seguir amb els artefactes de la col·lecció! Darrerament m'han arribat bastantes novetats, però no suficients per omplir una entrada com cal, o sigui que una altra setmana serà. De moment, aquí teniu uns quants trastos signats més:



Poques coses més divertides hi ha que jugar aquest tocinaco contra Burn!


Els Possessed aquests me'ls vaig pillar per signar per si algun dia em dona per ressuscitar la Cerebral Assassin i penjar-la per aquí. No sembla que hagi de ser el cas properament. Però la signatura del Szczudlo és la mar d'elegant. Vaja cognom, per cert. Szczudlo.


Pobres Powder Kegs, s'han quedat totalment obsolets. No som ningú!



I aquí tenim als que han substituït als Kegs. Poca broma, que les Ratchet signades són molt difícils de veure. I si fossin les quatre del mateix color ja seria la bomba, però llavors jo no seria un desgraciat i tot plegat perdria la gràcia.


A la Masticore de la dreta, el catxondo del Richard Garfield li va posar un "BAN ME!". No sabria dir-vos exactament per què, jo ja me la vaig comprar així.


I com les mogudes xungues del Harold McN ja les coneixeu tots més o menys, no les repetiré aquí.


Aquesta frikada (per cert, gran signatura la del Howard Lyon, a veure si m'acabo pillant les Ancient Tomb expeditions per que me les signi) me la vaig comprar per que a una web ignota hi havia alguns tarats intentant dissenyar un deck de combo amb Workshops, Basalt Monoliths i Time Vaults (sí, en plural; això era abans que el des-erratéssin i el restringissin). Gràcies a això em vaig pillar el meu Time Vault de Beta a 35 euros. I els Rings, clar, que em fan tanta il·lusió o més. Ehem.


Old School. Enough said.


Aquest Rack me'l va regalar la Heather Hudson per la cara la darrera vegada que li vaig enviar coses a signar, ja fa uns anyets. Joder, ja fa uns anyets de tot.


...i diria que aquests Sculpting són de la mateixa tongada. Va costar que la Hudson estabilitzés la signatura, però al final, la definitiva és la mar de guapa.


Sí, ja, diferents i a sobre xungos. A veure si els banejen a Legacy d'una p*ta vegada ja.




Els Skullclamps són una carta de la que el dibuix em sembla horripilant i la signatura del Zontini, maquíssima. Vés per on.


I aquest és el cas contrari dels Skullclamps: Els dos dibuixos em semblen brutals (i l'antic podria ser un dels meus dibuixos favorits de tot Magic, a part que m'encanta la carta en sí), però les dues signatures són totalment meh. I a sobre el Daniel Ljunggren és ultra-difícil de trobar, o sigui que encara he d'estar content!


Apa, un Sol Ring de cada. Ara m'hauré de comprar la Masterpiece de Kaladesh. Spoiler: Al igual.


I amb aquests simulacres tan solemnes tanquem la paradeta per avui. La setmana que ve, un deck de Vintage de control de l'antigor. Molt maco, ja us ho dic ara.

Fins llavors, que els vostres playsets tinguin les quatre signatures iguals i keep it pimp!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada