dimecres, 18 de gener del 2017

My Collection: Lands 4

Hola pimpistes,

Avui acabem amb les terres no bàsiques de la meva modesta col·lecció! Aquí les teniu, que avui no tinc gaires ganes d'explicar històries:


Això ho tenia per que es jugava al side d'alguna random Doomsday. Al final, òbviament, mai he tingut pilotes per jugar Doomsday, per sort.


Una mica de mandanga de qualitat per Old School...
 

...i una mica més de mandanga d'encara més qualitat per Old School. O pel que sigui, que aquests Tabernacles són massa macos.
 






Aquests Paradises van ser de les primeríssimes cartes que va signar David O'Connor, ja que diria que vaig ser jo el primer que va contactar amb ell fa la tira d'anys. Ara és relativament fàcil de trobar, i signa en més gran. Ja ho veieu, no som ningú.
 




Això m'han dit que es juga a Modern. Estic súper-interessat.
 




I amb aquest playset tan maco de Wastelands, amb les que m'he divertit tant petant terres a Vintage i Legacy, ho deixem per avui. La setmana que ve, un altre barallonac de Show and Tells de l'antigor. Fins llavors, que els vostres Tabernacles no deixin mai de pujar de preu i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada