dimecres, 11 de gener del 2017

Pimp my History: 2 Land Belcher (Vintage, 2009)

Bona tarda, pimpollos meus!

Avui seguim submergint-nos en la història del Vintage! I quina millor forma de fer-ho que amb el millor deck de combo de tots els temps, és a dir, 2 Land Belcher, en la versió que el Josep Subils va jugar a la Lliga Catalana de Vintage de novembre de 2009 al mitiquíssim Hotel Samba de Lloret de Mar (la veritat és que trobo a faltar les LCVs de Lloret, amb el buffet lliure aquell que havies de lluitar contra les hordes zombies de jubilats francesos per poder dinar), i amb la que va fer un molt meritori Top 8. Vegem-la, almost fully pimped:

 
 

Jo, la veritat, si no existissin els remilputos Missteps, el jugaria demà mateix, aquest deck. Molt, molt maco. Vegem-lo en detall:




Sí-els-putos-Simian-estan-signats-pel-darrera. Joder ja. I molt elegant, la idea dels Welders. Però, ja sabeu: Missteps.




#unrestrictChannel!



Aquí teniu tota la morterada de tokens de Goblin d'Unglued signats que tinc:


I aquí està el sideboard, en el que un Storm Entity no està signat per que al dibuixant se li va passar quan els hi vaig enviar:


I per avui això és tot! Segueixo esperant novetats (a aquest pas, per quan m'arribin ja les podré fer servir a Old School), o sigui que el més probable és que la setmana que ve acabi amb les terres no bàsiques de la col·lecció. Fins llavors, que sempre tingueu el combo de mà inicial (i l'oponent no tingui el counter) i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada