dimecres, 15 de maig del 2013

Letter from Michael Sutfin

Bona tarda, pimpers!

Si us en recordeu, fa una setmana vaig comentar que m'havien retornats sobres enviats a dos dibuixants. Del primer, Ron Spencer, ja vem fer l'entrada el mateix dimecres. Avui farem els honors al segon, el molt admirable Michael Sutfin:


El Cloud Elemental de baix a la dreta és un Artist Proof que el bo de Mr. Sutfin va adjuntar amb els meus 15 cartrons. Vegem el botí més en detall:


Tant l'Exalted Angel com la Bargain de més a la dreta ja les tenia, i entre altres coses, serveixen per veure com evoluciona la signatura del Sutfin. Quan té temps i ganes el tio es regala, per que les signatures de les cartes que em van arribar la setmana passada, en la meva opinió, són simplement brutals...


...i si no, veieu aquest bé de Déu de Vendilions!



Fins aquí el que em va arribar la setmana passada. Ara, per complertar una mica l'entrada d'avui, us mostro les cartes del Sutfin que ja tenia signades. Els Time Spirals m'encanten, segurament estan signats des de fa la tira d'anys per que la signatura es veu diferent, menys evolucionada:
 

I tres dels quatre Tops, en canvi, tenen la signatura del "W8" aquella tan lletja, que suposo que és de quan setà signant a alguna convenció o GP i està tip de passar-se hores amb les signatures:


El signat en platejat, tot i això, no és tan lleig. M'he plantejat comprar 4 Spirals i 4 Trompos (Baldufes Endevinadores d'en Sensei, que diria el Raül Rabionet), i enviar-los per tenir-los signats iguals, però no puc gastar tanta pasta!

En fi, que del Michael Sutfin ja estem. Aquesta tarda, a l'arribar a casa, tenia un parell de sobres més esperant-me. En un d'ells hi havia el Gaddock de l'esquerra d'aquesta foto, que li farà companyia a l'altre:


I en l'altre, el tercer Manabond signed, que no és que m'hagi de servir de gaire però quan un és golafre no pot evitar fer compres d'aquestes:


I ara sí que això és tot per avui! La setmana que vé, si dissabte em tornen unes quantes cartes que tinc deixades, faré el Pimp my Deck de la LCL de gener (que ja ha plogut des de llavors). I si tot va bé, en dues setmanes tindrem una Letter From molt tremenda. Ja veurem si hi ha sort.

Fins llavors, que vagi bé i keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada